Maskine til at fortælle hvorfor baby græder, hvad mener i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Michael healer

STN skriver:

Haha - den er vidst opfundet for at tjene penge!!! Den ville jeg aldrig spendere en rød reje på....

måske, men tænk nu hvis den virker, så ville det da være fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Sitrani

Michael healer skriver:

måske, men tænk nu hvis den virker, så ville det da være fedt

hvordan skal en maskine kunne vide hvad babys gråd betyder..? Det er da kun en mor der kan tyde det, efter min mening... synes det virker latterligt....

Anmeld

1. juni 2011

Michael healer

STN skriver:

hvordan skal en maskine kunne vide hvad babys gråd betyder..? Det er da kun en mor der kan tyde det, efter min mening... synes det virker latterligt....

Nu ved jeg jo ikke om det er sådan det fungere, men hvis nu man kunne trykke rigtigt og forkert i starten hvor maskinen forsøger at lære babyen at kende, så kan det være at den til sidst kan høre bedre forskel på de forskellige slags gråd en nogle mennesker, og så ville det jo virke.

Nu ved jeg ikke om dette er sådan denne maskine gør, det var bare et bud fra mig på hvordan det kunen være det kunne komme til at fungere 

Anmeld

1. juni 2011

Sitrani

Michael healer skriver:

Nu ved jeg jo ikke om det er sådan det fungere, men hvis nu man kunne trykke rigtigt og forkert i starten hvor maskinen forsøger at lære babyen at kende, så kan det være at den til sidst kan høre bedre forskel på de forskellige slags gråd en nogle mennesker, og så ville det jo virke.

Nu ved jeg ikke om dette er sådan denne maskine gør, det var bare et bud fra mig på hvordan det kunen være det kunne komme til at fungere 

Det kan godt være det er sådan den fungere, men umiddelbart kan jeg ikke se hvad man skal bruge den til, da man jo selv laver udelukkelses-metoden, altså om den skal ha ren ble, tryghed, mad osv. Det behøver man vel ikke en maskine for, tænker jeg..... uanset om maskinen kan høre hvilken gråd det er, så tænker jeg bare, at det kan man vel også lidt selv, eller..? Uden at vide det.... ellers ville det da være nemt, at være forældre, hvis en maskine bare kunne fortælle hvad der skulle ske eller hvad der var i vejen.. hehe..

Anmeld

1. juni 2011

Sitrani

Eva. skriver:

Sådan en maskien havde jeg...den virkede dog først rigtig optimalt efter et par uger, men så var det sjældent den tog fejl...den gav kærlighed og omsorg, opmærksomhed og mad, nus og kram og vidste altid hvad der var vigtigt hvornår...herhjemme hed maskinen bare : MOR...

helt enig!

Anmeld

1. juni 2011

Michael healer

STN skriver:

Det kan godt være det er sådan den fungere, men umiddelbart kan jeg ikke se hvad man skal bruge den til, da man jo selv laver udelukkelses-metoden, altså om den skal ha ren ble, tryghed, mad osv. Det behøver man vel ikke en maskine for, tænker jeg..... uanset om maskinen kan høre hvilken gråd det er, så tænker jeg bare, at det kan man vel også lidt selv, eller..? Uden at vide det.... ellers ville det da være nemt, at være forældre, hvis en maskine bare kunne fortælle hvad der skulle ske eller hvad der var i vejen.. hehe..

Tja jeg tror der er stor forskel på menesker, så ja nogle vil sikkert nemt kunne høre forskel selv, men andre tror jeg vil have svært ved det, og så kunne det hjælpe dem, der har svært ved det, hvis den altså virker. 

Anmeld

1. juni 2011

wamse

Det var da en frygtelig maskine, eller tanken bag den, ligger da så langt fra mig som muligt. 

Anmeld

1. juni 2011

Sitrani

Michael healer skriver:

Tja jeg tror der er stor forskel på menesker, så ja nogle vil sikkert nemt kunne høre forskel selv, men andre tror jeg vil have svært ved det, og så kunne det hjælpe dem, der har svært ved det, hvis den altså virker. 

Måske.... nu er jeg bare meget imod sådan nogle unaturlige ting, som ligger rigtig langt fra min forestilling om forældreskab, som du jo nok kan fornemme  så om den virker eller ej er jeg som sådan ikke i tvivl om, den ville aldrig "virke" i mine øjne... Jeg tror de fleste forældre nogenlunde kan finde ud af hvad der er i vejen med deres børn, så længe de er villige til at arbejde med det, og bruger udelukkelsesmetoden og prøver noget forskelligt - tror ikke det er så nemt at man bare kan få en maskine til at fortælle én hvad der er i vejen, og HVIS man kunne, så synes jeg stadig det ville være synd at bruge maskinen..

Anmeld

1. juni 2011

klmf

Nej, sevfølgelig tror jeg ikke på sådan noget..... Intet kan erstatte mor og fars intuition og kendskab til barnet

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Tror ikke helt på at den vil virke, for hvorfor skulle den kunne vide det, hvis barnet mor ikke engang kan tyde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.