Er så skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Henrik har fødselsdag i mogen, og den eneste som har sendt noget er min mor. Der er intet fra mine søskene eller min far

Min lillesøstrers kommer, for hun glemmer ALTID fødselsdage, men at min far ikke har sendt noget - bare et kort - det er jeg ked af og faktisk en smule flov over. Jeg mener....vi har været sammen i snart 12 år, så det kommer ikke som nogen overraskelse at det er den 23 november.

ØV for en familie jeg har!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2008

Pia.

Øv hvor trist... .... Håber de ringer i morgen i stedet for og ønsker ham tillykke...

Jim har også fødselsdag i morgen og vi får gæster her klokken 16 ...

Knus og god weekend Pia.

Anmeld

22. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ej hvor sjovt Vi får gæster om 20 min, og jeg har stået hele dagen og lavet thanksgiving middag. I morgen skal vi have gæster til morgenmad (pandekager og æg og bacon) og igen til eftermiddagskaffe (3 slags kager).

Så jeg har købt mig en weekend i køkkenet

Anmeld

23. november 2008

MorCamilla

Hmm, øv altså.. Jeg kan godt forstå at du er en smule sur/skuffet over det... Det ville jeg også være må jeg ærligt indrømme...
Jeg håber at de ringer i morgen og ønsker tillykke...

Knus fra Camilla.

Anmeld

23. november 2008

Miamaja

Ej hvor sjovt Vi får gæster om 20 min, og jeg har stået hele dagen og lavet thanksgiving middag. I morgen skal vi have gæster til morgenmad (pandekager og æg og bacon) og igen til eftermiddagskaffe (3 slags kager).

Så jeg har købt mig en weekend i køkkenet

thanksgiving middag i Danmark NOJ, er danskerne ogsaa begyndt paa det. det gjorde I ikke da jeg boede der kun 5 smaa aar siden. der er da SKET noget siden saa

vi skal have thanksgiving i naste uge naar det er og det hele er fardig lavet mad hentet ude for jeg skal i hverfald ikke staa som en anden mr bean i kokkenet med en kampe kalkun som jeg ikke aner hvordan skal tilberedes og orker ikke at finde ud af det, og saa alt det tilbehor der hoer til. i aar fejrer vi den hjemme. kun os 3. Dejligt!

Anmeld

23. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Miamaja skriver:

thanksgiving middag i Danmark NOJ, er danskerne ogsaa begyndt paa det. det gjorde I ikke da jeg boede der kun 5 smaa aar siden. der er da SKET noget siden saa

vi skal have thanksgiving i naste uge naar det er og det hele er fardig lavet mad hentet ude for jeg skal i hverfald ikke staa som en anden mr bean i kokkenet med en kampe kalkun som jeg ikke aner hvordan skal tilberedes og orker ikke at finde ud af det, og saa alt det tilbehor der hoer til. i aar fejrer vi den hjemme. kun os 3. Dejligt!

Hejsa,

nej vi fejre det ikke, er bare vilde med maden Det smager kanongodt. Vi ar i år prøvet banana creme pie til dessert. Den er ok, men ikke til at falde i svimer over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.