baby i svømmehal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

camillakrath

Hej alle

Hvornår havde i jeres små med i svømmehal for første gang? Benjamin er 6 uger nu og ELSKER  sit badekar.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

GitteC78

Jeg havde min søn med første gang da han var 4 mdr. Han nød det helt vildt...  Han er nu 8½ mdr. og synes at det er lige så sjovt som da han var mindre.

Anmeld

1. juni 2011

ledermus

camillakrath skriver:

Hej alle

Hvornår havde i jeres små med i svømmehal for første gang? Benjamin er 6 uger nu og ELSKER  sit badekar.

Knus

Jeg havde Oliver med da han var 8 uger gammel og han elsker det

Anmeld

1. juni 2011

roenlund

Vi var afsted da Liam var 9 uger, skullelige have overstået 8 ugers undersøgelsen før man må komme i vandet...

Anmeld

1. juni 2011

Maja88

jeg var afsted med tøsen da hun var 6 uger.. ringede og spurgte lægen og når jeg var stoppet med at bløde. så skulle jeg bare komme afsted..

hun elskede det simpelthen og gør det stadigvæk. Vi går til babysvøm hver tirsdag

Anmeld

1. juni 2011

AnneBJ

Vi var af sted da Felix var 8 uger. Han elsker det! Det er en skøn måde at være sammen på: Man siger dog, at mor skal have overstået 8 ugers (men jeg har også hørt lægerne siger god for mor, når blødning er stoppet) og desuden at baby skal være 2 mdr. ELLEr over 5 kg.. Simpelthen af hensyn til at holde varmen!

Anmeld

1. juni 2011

NikolineMor

camillakrath skriver:

Hej alle

Knus

Vi var i vandet allerede da nikoline var 4,5 uge og har gået hver uge siden da (undtagen ved sygdom) og hun elsker det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.