Udsalg i Molo- Ønskebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.515 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

tinasmor

Der er udsalg i ønskebørn på Molo. Det skal dog siges, at det allermeste var i små størrelser d.vs 58 - 86 og så noget i 92. Ikke noget i de helt store størrelser.

100 kr. for bluser, 150 kr. for heldragter, 80 kr. for bukser.Der var også bodyer, huer osv. men så ikke lige hvad de kostede

Der er stativer både til drenge og piger.

Hov glemte helt at skrive, at det er i Ønskebørn på Gl. Køgelandevej (Valby/Hvidovre)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

JustinsMoar

Og så skal det lige siges, at det er rester - altså gammel kollektion

Anmeld

1. juni 2011

tinasmor

åh ja, så meget er jeg ikke inde i det

Men det meste udsalg er vel gamle kollektion, da det ikke giver mening af sætte det helt nye ned (med mindre det er lagersalg (som jeg heller ikke ved om er nyt eller gl. )

Anmeld

1. juni 2011

JustinsMoar

Hehe, men det er stadig fedt! Har lige købt til min søn..

Anmeld

1. juni 2011

CamillaSoefelt

tinasmor skriver:

Der er udsalg i ønskebørn på Molo. Det skal dog siges, at det allermeste var i små størrelser d.vs 58 - 86 og så noget i 92. Ikke noget i de helt store størrelser.

100 kr. for bluser, 150 kr. for heldragter, 80 kr. for bukser.Der var også bodyer, huer osv. men så ikke lige hvad de kostede

Der er stativer både til drenge og piger.

Hov glemte helt at skrive, at det er i Ønskebørn på Gl. Køgelandevej (Valby/Hvidovre)

Var der meget tilbage eller ik så meget? Kan det mon betale sig og køre derud når man bor i Birkerød?

Anmeld

4. juni 2011

tinasmor

CamillaSoefelt skriver:

Var der meget tilbage eller ik så meget? Kan det mon betale sig og køre derud når man bor i Birkerød?

Sorry, har ikke været på, så har først lige set dit spørgsmål nu. Nu efter weekenden kan jeg ikke tro der er meget tilbage, og i sidste uge var det nok også mere hvis man ikke boede så langt væk for der var ikke overdrevent meget. Sådan ca 1 af de der runde stativer hver (1 til drenge og 1 til pige) og så et fælles bord. Så det var nok mere hvis man lige var i nabolaget. Men priserne var tilgengæld fine for ofte er der jo selv på udsalg kun 50 procent og priserne var her skåret endnu mere ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.