Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, selvom der ikke en gang er spire i maven, så har jeg uendelig meget babystof Svigermor har lovet mig en uge i sommerferien, hvor vi skal gå tøj syning amok, for det er jeg ikke vanvittig god til endnu
Men, en hagesmæk er det blevet til! Og synes den er blevet så fin Skal have købt nogle trykknapper at sætte i og så er den færdig Har også noget ugle-stof der snart er en færdig hagesmæk i
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den fin
hvor er den finn..
Hyldeblomst skriver: Ja, selvom der ikke en gang er spire i maven, så har jeg uendelig meget babystof Svigermor har lovet mig en uge i sommerferien, hvor vi skal gå tøj syning amok, for det er jeg ikke vanvittig god til endnu Men, en hagesmæk er det blevet til! Og synes den er blevet så fin Skal have købt nogle trykknapper at sætte i og så er den færdig Har også noget ugle-stof der snart er en færdig hagesmæk i
iih, tak alle sammen
En mere hagesmæk.. med UGLER - dem kan jeg umuligt få nok af
super fine....... har du mønster på dem eller er de syet i fri hånd....? Flotte er de
Mette&Alexander skriver: super fine....... har du mønster på dem eller er de syet i fri hånd....? Flotte er de
Tak! Jeg har selv tegnet mønster Så nu har jeg et mønster
Årh, den er da bare super sød!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128