... hvordan en brandalarm kan starte og slukke, uden der er nogen form for røg....?
Omkring kl. 12 i nat lød brandalarmen pludselig, og vi fór op og skyndte os at kigge efter ild og røg, både i vores lejlighed og opgang. Men der var ikke det mindste at se og der lugtede heller ikke at røg. Brandalarmen hænger godt og vel lige uden for vores dør, og de andre som bor i opgangen sov fra episoden og der var ellers helt stille.
Men den startede med at hyle i 15-20 sek. hvorefter den stoppede. Da vi gik ind i lejligheden igen, begyndte den endnu engang at hyle i ca. 10 sek. hvor den igen stopper af sig selv.
Jeg tænkte at det nok bare er batterierne der er ved at være brugt op, men kæresten siger at den bibber på en anden måde, hvis det er nye batterier der skal i..
Stadigvæk undrer jeg mig gevaldigt over, hvordan pokker den dog kan starte uden der er røg ? Vi har fået fortalt at en claivoyant at en hippidame-ånd holder til i bygningen, meeeen... jeg ved ikke om jeg skal tro på at det er hende som laver den påstyr.. Nogle der har bud ? 
Anmeld