Mærkede vist lillepigen <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Miia90

Jeg mærkede vist lillepigen igår aftes. der kom sådan nogen små dunk nederst i maven

er det ikk meget tideligt ?

Mia 16+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Mettefpigen

Joo det plejer at føles som nogle små "luft" bobler i maven... Det er måske lidt tidligt men det er forskelligt fra graviditet til graviditet..

Anmeld

1. juni 2011

Madam Blå

Hvor dejligt

Det er det bedste ved at være gravid! Jeg mærker hende ikke regelmæssigt endnu, men mærker en del til hende alligevel. Glæder mig til det bliver endnu tydeligere

Anmeld

1. juni 2011

Miia90

Mettefpigen skriver:

Joo det plejer at føles som nogle små "luft" bobler i maven... Det er måske lidt tidligt men det er forskelligt fra graviditet til graviditet..

kan også være det bare er navlesnoren, så ligger træt på mig, så jeg kan mærkede hende

Anmeld

1. juni 2011

Mettefpigen

Det kan også godt være.. Men det er forskelligt.. Jeg mærkede ham først da jeg var i omkring 20 uge... Men nu kan jeg så se ham sparke uden på maven

Anmeld

1. juni 2011

Caroline86

jeg mærkede liv endnu tidligere end dig på trods af at det var 1. barn De udvendige spark kom i 18. eller 19. uge allerede...

Jeg tror bestemt det har været prinsessen du har mærket.. jeg tror egentlig ikke man er i tvivl, for det er bare en helt speciel følelse glæder mig til at skulle mærke det igen

Tillykke med sparket

Anmeld

1. juni 2011

modesty

Jeg mærkede liv første gang 15+6 og har mærket det hver dag lige siden. Hvis din moderkage er bagvedliggende, mærker man det rimelig tidligt. Tillykke med det :-)

Anmeld

1. juni 2011

Miia90

Caroline86 skriver:

jeg mærkede liv endnu tidligere end dig på trods af at det var 1. barn De udvendige spark kom i 18. eller 19. uge allerede...

Jeg tror bestemt det har været prinsessen du har mærket.. jeg tror egentlig ikke man er i tvivl, for det er bare en helt speciel følelse glæder mig til at skulle mærke det igen

Tillykke med sparket

Ihhh tak Man bliver bare helt baby syg.

Anmeld

1. juni 2011

Miia90

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.