Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneP skriver: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har tænkt meget på dig idag!!! og for at alt var som det skulle være!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har tænkt meget på dig idag!!! og for at alt var som det skulle være!
TUSIND TAK
Er sikker på at det har hjulpet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneH skriver: Tusind tak. Da lægen sagde at der var hjerteblink, lettede mit hjerte også selv om jeg ikke kunne se det i første omgang. Lå lidt forkert i forhold til skærmen. Men fik det at se
Tusind tak.
Da lægen sagde at der var hjerteblink, lettede mit hjerte også selv om jeg ikke kunne se det i første omgang. Lå lidt forkert i forhold til skærmen.
Men fik det at se
Ja vi så jo også hjerteblink i dag og fik termin sat på. Så det var helt fantastisk. Tænk at man kan se det rimelig tydeligt.. Det er altså vildt.
Carina:-) skriver: Tillykke
Tillykke
TAK
Malene76 skriver: Ja vi så jo også hjerteblink i dag og fik termin sat på. Så det var helt fantastisk. Tænk at man kan se det rimelig tydeligt.. Det er altså vildt.
Ja det er helt vildt og meget underligt.
Hvad er din terminsdato??
SKØNT!
JUBIIIIIIIIIIIII
Hvor er det bare fantastisk!!
TILLYKKE
AnneH skriver: Ja det er helt vildt og meget underligt. Hvad er din terminsdato??
Jeg har termin den 16. januar. Vildt at kunne sige det.
KH Malene
ej hvor er det bare så fedt for jer!!!!!!!!!!!!! stort tillykke..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128