har snakket med kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

An&Jo

Så fik jeg ringet op til kommunen, kom dog ikke længere end til omstillingen fordi at der ikke er telefontid idag..

Men fik afvide at der var mange der havde fået en dagplejeregning som de ikke skulle have, men jeg kan først snakke med dem på mandag..

boligstøtten kan jeg dog ringe om på fredag mellem 9-10

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

An&Jo

hiver den lige op..

Anmeld

2. juni 2011

Valle81

An&Jo skriver:

Så fik jeg ringet op til kommunen, kom dog ikke længere end til omstillingen fordi at der ikke er telefontid idag..

Men fik afvide at der var mange der havde fået en dagplejeregning som de ikke skulle have, men jeg kan først snakke med dem på mandag..

Hejsa,

Vi skulle også have haft boligstøtte i går - manden kom hjemog fortalte at han havde fundet ud af hvorfor vi ikke havde fået det.

Det firma KMD mener jeg det hedder - der står for alt udbetaling af offentlige finanser - boligstøtte osv løn til politi osv strjker - defor ingen udbetlinger:0)

Det gælder alle - så npr strejken er ovre kommer pengene:0)

Anmeld

2. juni 2011

An&Jo

Valle81 skriver:

Hejsa,

Vi skulle også have haft boligstøtte i går - manden kom hjemog fortalte at han havde fundet ud af hvorfor vi ikke havde fået det.

Det firma KMD mener jeg det hedder - der står for alt udbetaling af offentlige finanser - boligstøtte osv løn til politi osv strjker - defor ingen udbetlinger:0)

Det gælder alle - så npr strejken er ovre kommer pengene:0)

ØV.. tjaa, men det hjælper bare ikke så meget på de ubetalte regninger jeg har herhjemme..

Men har da en veninde som har fået sine, så forstår ikke at mine ikke er kommet, for det er samme kommune

Anmeld

2. juni 2011

Valle81

An&Jo skriver:

ØV.. tjaa, men det hjælper bare ikke så meget på de ubetalte regninger jeg har herhjemme..

Men har da en veninde som har fået sine, så forstår ikke at mine ikke er kommet, for det er samme kommune

Uderligt - men det skulle være derfor - de stejkede vist fra i tirsdags af - så det kan være de har nået nogle udbetalinger og ikke andre:0)

Det går sikkert efter navne eller sådan???

Anmeld

2. juni 2011

An&Jo

Valle81 skriver:

Uderligt - men det skulle være derfor - de stejkede vist fra i tirsdags af - så det kan være de har nået nogle udbetalinger og ikke andre:0)

Det går sikkert efter navne eller sådan???

det kan da godt være, men så burde jeg da være en af de første.. Mit fornavn starter med A og mit efternavn med B..

Men som skrevet så skal jeg ringe til dem imorgen, og så må de jo få gjort et eller andet, for kan jo ikke betale min hsuleje og er ikke sikker på at kommunen vil have en enlig mor på gaden..

Anmeld

6. juni 2011

Valle81

An&Jo skriver:

Hey,

Har du fundet ud af mere???

Vores er stadig ikke kommet?

Anmeld

6. juni 2011

An&Jo

Valle81 skriver:

Hey,

Har du fundet ud af mere???

Vores er stadig ikke kommet?

Jep.. Jeg havde os lavet en Update.. De havde slet ikke behandlet min ansøgning fordi at de tidligere beboere ikke havde flyttet deres adresse.. Men jeg får pengene imorgen

Anmeld

6. juni 2011

Valle81

An&Jo skriver:

Jep.. Jeg havde os lavet en Update.. De havde slet ikke behandlet min ansøgning fordi at de tidligere beboere ikke havde flyttet deres adresse.. Men jeg får pengene imorgen

Åhh det var dejligt at høre:0)

Har lige snakket med dem - vores sag var færdigbehandlet midt i maj, og var berretiget til dem pr 1/06-2011 men vi får dem først den 1/7-2011 med tilbagevirkende kraft - så der kommer dobbelt op. Underligt - men vi kn heldigvis godt undvære dem så længe:0)

Anmeld

6. juni 2011

An&Jo

Valle81 skriver:

Åhh det var dejligt at høre:0)

Har lige snakket med dem - vores sag var færdigbehandlet midt i maj, og var berretiget til dem pr 1/06-2011 men vi får dem først den 1/7-2011 med tilbagevirkende kraft - så der kommer dobbelt op. Underligt - men vi kn heldigvis godt undvære dem så længe:0)

Mine kommer os med tilbagevirkende heldigvis.. Men får slet ikke så meget som jeg først havde fået afvide jeg ville.. Men pyt, min bank er heldigvis villige til at hjælpe mig på vej den her måned os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.