jeg startede i april mdr på et nyt job, det skulle være fritid og kun 2 gange pr mdr.. hidtil har det været 8 timer hver weekend
jeg fik min kontrakt 2 uger efter jeg var startet men den var ikke korrekt i forhold til aftalen så bad om en ny, denne er IKKE kommet endnu, har rykket 4 gange, desværre jo ikke på skrift da jeg valgte bare at være sød at sige det når jeg var deroppe.. MEN HAR IKKE SKREVET UNDER PÅ NOGET.
Nu har jeg lige været til p-møde og hende min chef er dybt inkompetent Hun beder om kritik, man giver det også vil hun ikke forholde sig til det.
Man kan ikke få fat på hende når man er på arbejde i weekenden og det er fair nok at hun vil holde fri men så må man have en anden man kan ringe til. min første vagt alene deroppe dukkede der ingen timepige op, så stod helt alene, solgte for 56.000 på 8 timer, var SÅ smadret..
Sidste vagt kunne jeg ikke få fat på hende om morgnen da jeg vågnede med 39,7 i feber så måtte tage derop, så kom jeg op til en butik der var KAOS, tøj, kasser, rod over alt, og DØREN UD TIL GADEN VAR IKKE LÅST!!! ringer så og efter 1 1/2 time får jeg fat på hende og hun siger bare jeg ikke skal være hysterisk...
Nu til mit spørgsmål 
Jeg gider det simpelthen ikke mere, jeg er led og ked og irriteret når jeg skal derop, og når jeg kommer hjem derfra.. det er dårligere løn end mit andet fritidsjob så selvfølgelig gider jeg ikke vægte dette job højere end det andet. Kan jeg være bekendt at skrive en opsigelse pr dagsdato ?? 
Anmeld