Moslen rundt derinde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

modesty

Hej tøser,

er nu 21+1 og der er godt nok gang i den derinde! Nogle gange føles det som om han ligger og sparker på urinrøret (eller noget i nærheden, det kan være lidt svært helt præcis at vurdere, men det føles som noget med urinvejene). Det er OK ubehageligt uden egentlig at gøre decideret ondt. Er der andre der oplever det samme? Jeg havde ikke helt regnet med at der allerede så tidligt ville begynde at komme små-gener p.g.a. moslen rundt derinde. Har bagvedliggende moderkage, så derfor er jeg måske lidt ekstra sensitiv for spark?

Men det er jo også hyggeligt ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Muttitil1+1

modesty skriver:

Hej tøser,

er nu 21+1 og der er godt nok gang i den derinde! Nogle gange føles det som om han ligger og sparker på urinrøret (eller noget i nærheden, det kan være lidt svært helt præcis at vurdere, men det føles som noget med urinvejene). Det er OK ubehageligt uden egentlig at gøre decideret ondt. Er der andre der oplever det samme? Jeg havde ikke helt regnet med at der allerede så tidligt ville begynde at komme små-gener p.g.a. moslen rundt derinde. Har bagvedliggende moderkage, så derfor er jeg måske lidt ekstra sensitiv for spark?

Hejsa

Har haft det helt på samme måde og det er kun fortsat siden En gang imellem får man lige et spark (eller mange) som kan være rigtig ubehagelige og ubelejlige, hvis man VIRKELIG skal tisse og i forvejen har "vand i øjnene", men man må bare se det som et positivt tegn - den lille guldklump spræller jo, fordi den har det godt og trives

Anmeld

1. juni 2011

Sitrani

Jeg har det på samme måde... Jeg er dog 35+4 i dag  Men har længe kunne mærke, at den lille sparker på blæren.... Og så føles det bare som om man skal tisse helt vildt! haha  Men nej, det gør heldigvis ikke ondt - bare vent til han/hun sparker dig op i ribbenene! Det kan godt gøre lidt nas, hvis de i forvejen er ømme...

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

modesty skriver:

Hej tøser,

Jepper! Er 22+3 i dag, og i går var netop dét der særligt slemt. Hun blev ved med at mosle til min blære, og det føltes meget ubehageligt. Men jeg kan også godt mærke, at hun ligger helt dernede, og det fik jeg også at vide til sidste scanning At hun ligger med hovedet ned på min blære. Det kan mærkes!

Anmeld

1. juni 2011

modesty

Jepper! Er 22+3 i dag, og i går var netop dét der særligt slemt. Hun blev ved med at mosle til min blære, og det føltes meget ubehageligt. Men jeg kan også godt mærke, at hun ligger helt dernede, og det fik jeg også at vide til sidste scanning At hun ligger med hovedet ned på min blære. Det kan mærkes!

Heheh. Ja, jeg fik nemlig også at vide at han lå med hovedet nedad til MD scanning. Men det ændrer sig vist stadig hele tiden på det her tidspunkt fordi de ligger og slår kolbøtter o.s.v. derinde? Så om det er en fod eller et hoved er nok ikke helt til at sige, men mærkes kan det ;-)

Tak for svar, piger.

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

modesty skriver:

Heheh. Ja, jeg fik nemlig også at vide at han lå med hovedet nedad til MD scanning. Men det ændrer sig vist stadig hele tiden på det her tidspunkt fordi de ligger og slår kolbøtter o.s.v. derinde? Så om det er en fod eller et hoved er nok ikke helt til at sige, men mærkes kan det ;-)

Tak for svar, piger.

Jo, det ændrer sig hele tiden Men jeg kan mærke på bevægelsesmønstret at hun ligger dén vej. Men hun har dog også vendt anderledes siden, hun har bare vendt sig nedad igen Hehe

Anmeld

1. juni 2011

modesty

Ah OK. Jeg kan ikke rigtigt mærke hvad der er hvad endnu, men det kan være at det kommer senere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.