graviditet og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

NJN

Ja, jeg er gravid i 4 uge, så det er jo ikke ret langt henne..

Men jeg skal til hjallerup marked, og fandt i sidste øjeblik ud af at hjallerup marked i år bliver uden alkohol.. 

Men må jeg prøve de forlystelser der er der, eller ville i ikke gøre det?? Er lidt i tvivl om man må..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Chraz

Jeg ved ikke hva der bliver rådet til, men jeg ville personligt ikke selv gøre det, fordi der er risiko for at få bump i maven osv både fra forlystelserne men også fra folk i kø osv. Og du skal jo passe ekstra på når du ikke er længere henne. Så jeg ville ikke selv gøre det

Anmeld

1. juni 2011

mortilnoahogmelina

Altså der siges jo man ikk må , men ejg var da oppe og prøve lidt ting på bakken da jeg var over halvvejs , jeg sørgede bare for ikk at klemme maven eller få trykket bøjlerne ind mod maven men havde en hånd i mellem ..

Jeg ville bare ik prøve det vildeste ..

Anmeld

1. juni 2011

NJN

Chraz skriver:

Jeg ved ikke hva der bliver rådet til, men jeg ville personligt ikke selv gøre det, fordi der er risiko for at få bump i maven osv både fra forlystelserne men også fra folk i kø osv. Og du skal jo passe ekstra på når du ikke er længere henne. Så jeg ville ikke selv gøre det

Okay, så må jeg hellere ladevær..  

Anmeld

1. juni 2011

NJN

Pernille08 skriver:

Altså der siges jo man ikk må , men ejg var da oppe og prøve lidt ting på bakken da jeg var over halvvejs , jeg sørgede bare for ikk at klemme maven eller få trykket bøjlerne ind mod maven men havde en hånd i mellem ..

Jeg ville bare ik prøve det vildeste ..

Okay, nu må vi se.. Tak fordi du skrev.. 

Anmeld

1. juni 2011

Madam Blå

Juli93 skriver:

Ja, jeg er gravid i 4 uge, så det er jo ikke ret langt henne..

Men jeg skal til hjallerup marked, og fandt i sidste øjeblik ud af at hjallerup marked i år bliver uden alkohol.. 

Men må jeg prøve de forlystelser der er der, eller ville i ikke gøre det?? Er lidt i tvivl om man må..  

Jeg tror, at jeg ville prøve forlystelserne Måske ikke dem, der giver bump på maven. Men mest fordi jeg var så øm og oppustet at det ville gøre ondt.

Det lille bitte foster ligger jo langt inde i livmoderen.. Man kan jo slet ikke mærke det endnu. Så tror der skal rigtig meget til, før der kan ske noget.. Men ved ikke hvad de generelle anbefalinger er.

Anmeld

1. juni 2011

Carl-Emil's mor

Kristinav skriver:

Jeg tror, at jeg ville prøve forlystelserne Måske ikke dem, der giver bump på maven. Men mest fordi jeg var så øm og oppustet at det ville gøre ondt.

Det lille bitte foster ligger jo langt inde i livmoderen.. Man kan jo slet ikke mærke det endnu. Så tror der skal rigtig meget til, før der kan ske noget.. Men ved ikke hvad de generelle anbefalinger er.

Helt enig..

Plus din bebs er så omringet af foster vand at den jo bare rykker på sig..

Jeg sprugte lægen til råds vedrørende det at vores hunde ELSKER at sove på maven af mig, lige der hvor baby ligger, og det sagde de at det betød intet. der var rigeligt med foster vand til at baby bare rykker sig.. selvfølgelig skal vores 35 kg hanhun ikke gøre det med hende på 3,5 og hende på 12 kg kan sagtens gøre det uden problemer 

Anmeld

1. juni 2011

Madam Blå

Kristinav skriver:

Forresten - er der ikke skilte, der anviser om man må når man er gravid?

De fleste ved jo ikke, at de er gravide når de er i uge 4, så jeg synes den er svær at afgøre.

Men bliver mere og mere sikker på, at jeg ville prøve dem

Anmeld

1. juni 2011

Maja_4000

Jeg var på bakken , da jeg var i 16. uge .. Mener jeg :b

Jeg spurgte ved de forlystelser jeg gerne ville prøve , og fik kun ok til den der 4-D biograf :b Jeg tog altså ikke chancen (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.