Igangsættelse på Onsdag... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Camumilla

Ja, som i nok kan se bliver jeg sat igang på Onsdag... Nogen gode eller dårlige oplevelser ved dette ? Jeg er lidt nysgerrig og SÅ spændt !!

Knus Camilla ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Nessie

Camumilla skriver:

Ja, som i nok kan se bliver jeg sat igang på Onsdag... Nogen gode eller dårlige oplevelser ved dette ? Jeg er lidt nysgerrig og SÅ spændt !!

Knus Camilla ...

Jeg syntes det var rart at få sat en dato på, så jeg ikke skulle vente for længe Jeg fik sukkersyge, og derfor skulle jeg sættes i gang til termin, hvis han ikke meldte sin ankomst inden.

Det foregik meget stille og roligt, blev undersøgt da vi kom på sygehuset, og fik ellers lagt en stikpille til natten, men der skete ingenting.

Fik lagt en ny næste dag ved middagstid, og en times tid efter begyndte jeg at få veer.

Det endte dog med kejsersnit kl 17.04, da hjertelyden dykkede, men ellers synes jeg egentlig at det var en meget positiv oplevelse

Held og lykke, og hvor bliver det spændende, at I snart kan se den lille

Anmeld

1. juni 2011

Camumilla

Nessie skriver:

Jeg syntes det var rart at få sat en dato på, så jeg ikke skulle vente for længe Jeg fik sukkersyge, og derfor skulle jeg sættes i gang til termin, hvis han ikke meldte sin ankomst inden.

Det foregik meget stille og roligt, blev undersøgt da vi kom på sygehuset, og fik ellers lagt en stikpille til natten, men der skete ingenting.

Fik lagt en ny næste dag ved middagstid, og en times tid efter begyndte jeg at få veer.

Det endte dog med kejsersnit kl 17.04, da hjertelyden dykkede, men ellers synes jeg egentlig at det var en meget positiv oplevelse

Held og lykke, og hvor bliver det spændende, at I snart kan se den lille

Tak for det fine svar... Jeg har nemlig også fået sukkersyge så også derfor bliver jeg sat igang...

Anmeld

1. juni 2011

Nessie

Camumilla skriver:

Tak for det fine svar... Jeg har nemlig også fået sukkersyge så også derfor bliver jeg sat igang...

Det er en stor fordel ved sukkersyge, man ved, at man ikke kommer til at gå længere end til terminen

Anmeld

1. juni 2011

Zibi_84

Camumilla skriver:

Jeg har ikke sukkersyge, men mit blodsukker er dog for højt, efter sidste sukkerbelastning. Må jeg spørge hvor højt dit er? Mit var 8,1 og jeg mener man har sukkersyge ved omkring 9? Mvh. Zibi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.