vi fik vores lejlighed gennem århus bolig! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Sara.

Nu er jeg ikke hemmelig, da vi har fortalt der hvor vi bor privat til leje at vi skal flytte. Ligeledes har vi fortalt det til børnenes institution.

MEn hvor er det vildt

min mand og jeg har fået en bolig gennem bolig foreningen århus bolig. vi fik den tilbudt som nummer 22

så 1 august flytter vi fra århus c til solbjerg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Jonna1979

fedt tillykke med det

Anmeld

1. juni 2011

Lisbeth1985

lærkes_mor skriver:

Nu er jeg ikke hemmelig, da vi har fortalt der hvor vi bor privat til leje at vi skal flytte. Ligeledes har vi fortalt det til børnenes institution.

MEn hvor er det vildt

min mand og jeg har fået en bolig gennem bolig foreningen århus bolig. vi fik den tilbudt som nummer 22

så 1 august flytter vi fra århus c til solbjerg

Tillykke med den nye bolig

Anmeld

1. juni 2011

jydeinden

bare lige en mindre rettelse til dig, århus bolig er IKKE en boligforening, det er en portal hvor de fleste boligforeninger i århus er samlet al2bolig f.eks. er en boligforening

Anmeld

1. juni 2011

Sara.

MAnge tak

er så glad for det...

til jydeinden: ja det er også rigtigt det er vidst alboa den hedder som vi fik lejligheden igennem. men har bare set det som en stor, de hører jo alle sammen under århusbolig. derfor jeg skrev sådan. men ja ikke helt korrekt

Anmeld

1. juni 2011

jydeinden

lærkes_mor skriver:

MAnge tak

er så glad for det...

til jydeinden: ja det er også rigtigt det er vidst alboa den hedder som vi fik lejligheden igennem. men har bare set det som en stor, de hører jo alle sammen under århusbolig. derfor jeg skrev sådan. men ja ikke helt korrekt

hehe var skam heller ikke ment i ond mening, var mere så nogen ikke troede at de var en stor, for i såfald er der godt nok mange lejemål i én boligforening

men et tillykke herfra med boligen håber da i bliver glade for at bo der hehe

Anmeld

1. juni 2011

Sara.

Jeg læste også beskeden som vel nemt tror vi bliver rigtig glade. RIgtig RIgtig meget! KAn ikke lige citere dig, for skriver fra min mobil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.