Tror jeg har dummet mig i søvne (lidt pinligt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.076 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

AnneP

Åhhh nej er bare blevet helt mærkelig inden i!!!

Sagen er den at jeg efter ÆO fik visse forholdsregler der skulle følges, bla INGEN SEX! -og der er så her jeg har dummet mig, jeg vågner simpelthen op veg at jeg "leger" med mig selv,  vågner faktisk ved at jeg kommer, ikke voldsomt men aligevel.... fik totalt ondt i underlivet efterfølgende, men der er ikke noget nu!

Åååååhhhh nej altså, hvorfor gør jeg nu sådan noget!!!

Håber virkelig ikke der er sket noget, men er helt rundtosset  vil virkelig blive så sur på mig selv, hvis der er sket noget.... ved slet ikke lige hvad jeg skal, tør ikke engang at sige det til kæresten, tror han bliver skuffet, men ok han kender mig jo, og tror jeg lægger på nippet til at blive kaldt nymfoman! Men de første 14dage er jo gået og faktisk også lidt mere, skal teste for 2 gang imorgen pga den lave hcg i første test!  men der var jo stadig de samme regler!!!

Ved ikke lige hvad jeg ville tror bare jeg lige havde brugfor at få lidt "luft" !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

AnneP skriver:

Sagen er den at jeg efter ÆO fik visse forholdsregler der skulle følges, bla INGEN SEX! -og der er så her jeg har dummet mig, jeg vågner simpelthen op veg at jeg "leger" med mig selv,  vågner faktisk ved at jeg kommer, ikke voldsomt men aligevel.... fik totalt ondt i underlivet efterfølgende, men der er ikke noget nu!

Håber virkelig ikke der er sket noget, men er helt rundtosset  vil virkelig blive så sur på mig selv, hvis der er sket noget.... ved slet ikke lige hvad jeg skal, tør ikke engang at sige det til kæresten, tror han bliver skuffet, men ok han kender mig jo, og tror jeg lægger på nippet til at blive kaldt nymfoman! Men de første 14dage er jo gået og faktisk også lidt mere, skal teste for 2 gang imorgen pga den lave hcg i første test!  men der var jo stadig de samme regler!!!

Ved ikke lige hvad jeg ville tror bare jeg lige havde brugfor at få lidt "luft" !!!

Jeg tror ikke du skal være bekymret. Der findes faktisk en tendens hos nogen til at onanere i søvne. At det hænger sammen med nogle andre ting i ens liv.

Har set et program om det på et tidspunkt. Kan ikke huske hvad det hedder. Måske kan du finde noget om det på nettet.  

Anmeld

1. juni 2011

lisesp83

Tror nu heller ikke du skal bekymre dig. Der er mange der gør sådan i søvne ..

Jeg kunne også få ondt i underlivet efter en omgang sex, da jeg var gravid. Det er de sammentrækninger der gør det.

Anmeld

1. juni 2011

AnneP

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg tror ikke du skal være bekymret. Der findes faktisk en tendens hos nogen til at onanere i søvne. At det hænger sammen med nogle andre ting i ens liv.

Har set et program om det på et tidspunkt. Kan ikke huske hvad det hedder. Måske kan du finde noget om det på nettet.  

Normalt ville jeg heller ikke gøre det til noget, men det er bare nu her midt i beh... puhh 

1000 tak for krammet!

Anmeld

1. juni 2011

AnneP

lisesp83 skriver:

Tror nu heller ikke du skal bekymre dig. Der er mange der gør sådan i søvne ..

Jeg kunne også få ondt i underlivet efter en omgang sex, da jeg var gravid. Det er de sammentrækninger der gør det.

Ja,  det var bare lidt af en forskrækkelse da jeg fik ondt, og oven i alt det her beh..

Anmeld

1. juni 2011

lisesp83

AnneP skriver:

Ja,  det var bare lidt af en forskrækkelse da jeg fik ondt, og oven i alt det her beh..

Kan jeg godt forstå. Men det skal nok gå. Det er ganske naturligt.

Anmeld

1. juni 2011

AnneP

lisesp83 skriver:

Kan jeg godt forstå. Men det skal nok gå. Det er ganske naturligt.

Tak, det har lige givet lidt ro!

Anmeld

1. juni 2011

lisesp83

AnneP skriver:

Tak, det har lige givet lidt ro!

Godt at høre. Fortsat god dag

Anmeld

1. juni 2011

baby84

AnneP skriver:

tror også bare du skal tage det roligt. Nogle klinikker fraråder sex de første par uger og andre siger det ikke betyder noget. Fra naturensside ville det jo være dybt godnat hvis netop sex udelukkede vellykket graviditet. mener min læge sagde, at der ikke var forskning der støttede at man burde lade være.

Jeg er også helt sikker på at du ville have blødt og ikke været i tvivl hvis der var sket noget. 

Anmeld

1. juni 2011

Carina:-)

Tror ikke du skal være bekymret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.