Lige et spørgsmål..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hejsa..

Jeg har en veninde, som er højgravid.. Når Maven er faldet, hvor længe går der så før man føder???

Nogen som har styr på det....

Jeg nåede jo aldrig så langt med begge mine, så kan ikke selv svare...

Synes jeg har læst 1 til 5 uger... hvad siger jeres erfaringer? Barnet har stået fast længe, men nu er maven sunket ned....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
1. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM

Ingen som kan svare?

Anmeld

1. juni 2011

A.

min mave var aldrig sunket ned..min søs skal føde lige om lidt og hendes mave er også  faldet kun lille smulle..så jeg tro faktisk ikke at det har noget med fødslen at gøre da jeg kender flere piger og deres mave var faldet ned par mdr inden de skulle føde og kender lige så mange som mave ikke var faldet

Anmeld

1. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
A. skriver:

min mave var aldrig sunket ned..min søs skal føde lige om lidt og hendes mave er også  faldet kun lille smulle..så jeg tro faktisk ikke at det har noget med fødslen at gøre da jeg kender flere piger og deres mave var faldet ned par mdr inden de skulle føde og kender lige så mange som mave ikke var faldet

Okay.. tak for svar...

Ja, jeg nåede som sagt ikke selv til det... og nu spurgte min veninde mig til råds... tror hun meget gerne vil føde nu.. barnet er allerede skudt til 3100g for en uge siden og hun har termin 24-6-2011... så der er jo nogen dage endnu.... tror hun håber på, at føde ihvertfald 2 uger før..  og det kan jeg jo egentlig godt forstå...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.