Abc design

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.737 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Saka

Hej Alle.

Manden og jeg har kigget på ABC combi vogne og synes de er ret fine både udseende men også pris mæssigt

De to vi har kigget på er

ABC Cobra Og ABC Design Mamba

de kan begge ses her

http://www.babystar.dk/collections/kombivogne/products/abc-design-mamba-kombivogn

og http://www.babystar.dk/collections/kombivogne/products/abc-design-cobra-kombivogn

Den eneste forskel som vi kan se er den ene kun har 3 hjul, dvs kun 1 hjul foran og den anden har to hjul foran.

men vi kan ik rigtigt finde ud af hvad der er bedst?

kan i hjælpe her.

derudover vil jeg meget gerne høre fra jer der en af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

dorthemus

Jeg har en Cobra og er meget glad for den. Den er handy og nem at køre med og fylder ikke meget. Og så har jeg købt den i lilla/sort  Runa sover også godt i den...har én af de der kæmpeskærme der holder lyset ude. Den rækker ind over styret så hun er dækket helt under den i den skarpe sol.

Et ekstra plus er, at jeg kunne bruge barnevognskassen til hun var 10 måneder fordi hun er kort så alt i alt et godt køb

Anmeld

1. juni 2011

Saka

dorthemus skriver:

Jeg har en Cobra og er meget glad for den. Den er handy og nem at køre med og fylder ikke meget. Og så har jeg købt den i lilla/sort  Runa sover også godt i den...har én af de der kæmpeskærme der holder lyset ude. Den rækker ind over styret så hun er dækket helt under den i den skarpe sol.

Et ekstra plus er, at jeg kunne bruge barnevognskassen til hun var 10 måneder fordi hun er kort så alt i alt et godt køb

Ok godt at høre der er gode erfaringer emd dem. Læste også den havde vundet en eller andet test så det er faktisk det der fik os til at kigge på den.

Bor du i byen eller på landet?

Anmeld

1. juni 2011

dorthemus

Saka skriver:

Ok godt at høre der er gode erfaringer emd dem. Læste også den havde vundet en eller andet test så det er faktisk det der fik os til at kigge på den.

Bor du i byen eller på landet?

I byen..det er en byvogn

Anmeld

1. juni 2011

Nemesis

dorthemus skriver:

Helt enig :-) Her kunne Sara bruge kassen til hun var 1 år og den kan være i min lille picantos bagagerum.

Jeg er SÅ glad for den.

:-) Sisse

Anmeld

1. juni 2011

Saka

ladydan1 skriver:

Helt enig :-) Her kunne Sara bruge kassen til hun var 1 år og den kan være i min lille picantos bagagerum.

Jeg er SÅ glad for den.

Fedt glad for at høre Nu må vi bare beslutte os for om det skal være den ene eller den anden Vi kan dog ik rigtigt se hvilken forksel der er udeover det med hjulene foran men hvilken forskel giver det??

Anmeld

1. juni 2011

Nemesis

Saka skriver:

Fedt glad for at høre Nu må vi bare beslutte os for om det skal være den ene eller den anden Vi kan dog ik rigtigt se hvilken forksel der er udeover det med hjulene foran men hvilken forskel giver det??

Som dorthemus skriver så er den ethjulede bedst på hård overflade. Skal i gå hvor der er mere ujævnt ville jeg vælge den med 2 hjul foran.

Den ethjulede kan du virkelig dreje på stedet og manøvre rundt med, derfor er den god til byen.

Anmeld

1. juni 2011

Saka

ladydan1 skriver:

Som dorthemus skriver så er den ethjulede bedst på hård overflade. Skal i gå hvor der er mere ujævnt ville jeg vælge den med 2 hjul foran.

Den ethjulede kan du virkelig dreje på stedet og manøvre rundt med, derfor er den god til byen.

Ok jamen det er da klart det må vi tage med. Tror vi tager over og ser på ABC design og ser hvordan den er da vi kun har set den på nettet, Hvorimod vi var over for at se cobraen irl.

Dog sagde min mand at han følte det som om det var "plastik" selve stellet. Og det ku jeg godt se når man sammenligner med andre barnevogne?

Men det har i måske ik haft problemer med

Anmeld

1. juni 2011

Nemesis

Saka skriver:

Ok jamen det er da klart det må vi tage med. Tror vi tager over og ser på ABC design og ser hvordan den er da vi kun har set den på nettet, Hvorimod vi var over for at se cobraen irl.

Dog sagde min mand at han følte det som om det var "plastik" selve stellet. Og det ku jeg godt se når man sammenligner med andre barnevogne?

Men det har i måske ik haft problemer med

hmm nej..plastik hvordan??? selve håndtaget her er aluminium og så er der sådan noget blødt skum på til at holde på.

Anmeld

1. juni 2011

Saka

ladydan1 skriver:

hmm nej..plastik hvordan??? selve håndtaget her er aluminium og så er der sådan noget blødt skum på til at holde på.

Nej ik håndtaget men selve stellet, det var lidt plastik agtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.