Gave til far ved Fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. november 2008

82Miraklet

Hej piger...

Tænkte I måske kunne komme med nogle gode ideér til en gave til famand når vores lille Noah kommer til verden.... Vi har jo i forvejen Naija og dengang fik han en T-shirt med Skriften; Naija´s Super Far !!!!!

Men hvad kan jeg finde på til denne gang ?? Eller er det helt i hampen at give gave ???

håber på at høre lidt forslag og ideér..

Knus Maria 28+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2008

eliasogmor

hva med en kop med scannings billeder på.....

Anmeld

22. november 2008

fam.4xc

vi har fået pigernes navne skrevet ind i vores forlovelses - nu vielses ringe - når de er kommet til verden

Anmeld

22. november 2008

twinboys

Her fik far ingenting, men et par dejlige drenge og det var den bedste gave han kunne få...

Majbritt

Anmeld

22. november 2008

MorCamilla

twinboys skriver:

Her fik far ingenting, men et par dejlige drenge og det var den bedste gave han kunne få...

Majbritt

Det samme her.. Her var dog kun en dejlig dreng...

Anmeld

22. november 2008

MorCamilla

Maria82 skriver:

Hej piger...

Tænkte I måske kunne komme med nogle gode ideér til en gave til famand når vores lille Noah kommer til verden.... Vi har jo i forvejen Naija og dengang fik han en T-shirt med Skriften; Naija´s Super Far !!!!!

Men hvad kan jeg finde på til denne gang ?? Eller er det helt i hampen at give gave ???

håber på at høre lidt forslag og ideér..

Knus Maria 28+1

Hvorfor ikke give ham det samme som han fik da Naija kom til verden??

Anmeld

22. november 2008

twinboys

MorCamilla skriver:

Det samme her.. Her var dog kun en dejlig dreng...

Og klart den bedste gave og oven i købet fik han dobbelt glæde fordi der var to...

Anmeld

24. november 2008

82Miraklet

Hej Piger... tak for jeres Ideér.... Havde selv tænkt han skulle have en ny t-shirt med skrift... men ville se om jeg kunne finde noget andet/nyt...

Mht kop, så har han allerede 5 kopper med diverse skrift, som Verdens bedste far, Rigtige mænd sover ikke om natten (Billede af en far med bleer osv over det hele.... osv osv... Så endnu en kop vil der dårligt være plads til i skabet.. hihi

Den med ringene var faktisk meget god, men der er bare ikke mere plads i vores, de er fyldt ud, desværre....

Og ja jeg Giver ham jo den største gave han kan få.... en dejlig lille Dreng... Så nu kommer vi til at have en af hver.... Han ønskede sig sådan en dreng så det må være gave nok i sig selv....

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.