normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Anonym trådstarter

Har lige brug for at komme ud med det her..

Har en lille mistanke om at jeg måske er gravid, humørsvingninger, underlig fornemmelse i maven og har haft kvalme. MEN jeg har taget 2 negative g-test. I april kom min mens omkring d. 27 som den plejer, i maj kom den så 4 dage senere, d. 31.. I februar fik jeg en medicinsk abort, hvor efter jeg blødte i 3 uger plus/minus..
Kan jeg godt være gravid, trods mens og negative test? Har taget et par billeder af mine mave, og den ligner altså en gravid mave. Eller kan den være oppustet, pga at min mens var på vej?
Skal til lægen d. 9 juni, da jeg ikke har kunne få en tid før..
Er der nogen der har prøvet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Madam Blå

Sandsynligheden for at du er gravid er ikke så stor, når du fik mens i går. Men der findes alligevel nogle, der har mens igennem deres graviditet. Så man kan ikkeudelukke noget

Uden at være fagperson, ville mit bud være en biokemisk abort..

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Kristinav skriver:

Sandsynligheden for at du er gravid er ikke så stor, når du fik mens i går. Men der findes alligevel nogle, der har mens igennem deres graviditet. Så man kan ikkeudelukke noget

Uden at være fagperson, ville mit bud være en biokemisk abort..

Det var nemlig også min tanke, med abort..
Har SÅ mange menssmerter, og det har jeg faktisk aldrig nogensinde haft..
Puha, er i syv sind.

Anmeld

1. juni 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Det var nemlig også min tanke, med abort..
Har SÅ mange menssmerter, og det har jeg faktisk aldrig nogensinde haft..
Puha, er i syv sind.

Jeg går ud fra at i prøver? Øv så er det ærgerligt.

Men det lyder jo til at du har været gravid - og så ved i, i det mindste, at i godt kan

Jeg læste engang et sted at omkring 20 % af alle graviditeter ender i biokemisk. Men det er jo som regel inden man er klar over at man er gravid. I uge 4 eller 5. Så har man vidst en smule kraftigere mens, som enten kommer til tiden, eller et par dage senere.

Er ikke sikker på, at det passer, men dukan evt. google det, hvis du vil vide mere.

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Kristinav skriver:

Jeg går ud fra at i prøver? Øv så er det ærgerligt.

Men det lyder jo til at du har været gravid - og så ved i, i det mindste, at i godt kan

Jeg læste engang et sted at omkring 20 % af alle graviditeter ender i biokemisk. Men det er jo som regel inden man er klar over at man er gravid. I uge 4 eller 5. Så har man vidst en smule kraftigere mens, som enten kommer til tiden, eller et par dage senere.

Er ikke sikker på, at det passer, men dukan evt. google det, hvis du vil vide mere.

Altså, det er ikke sådan at vi virkelig sætter alt ind for at få et barn mere, men uden tvivl, så ønsker jeg mig da et barn mere.
Og ja, har en fra et tidligere forhold

Hmm, så kunne det jo godt passe med en abort, for min mens er kommet 4 dage senere end den plejer og det gør rent ud sagt pisse ondt! Ikke engang panodil kan tage det

Anmeld

1. juni 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Altså, det er ikke sådan at vi virkelig sætter alt ind for at få et barn mere, men uden tvivl, så ønsker jeg mig da et barn mere.
Og ja, har en fra et tidligere forhold

Hmm, så kunne det jo godt passe med en abort, for min mens er kommet 4 dage senere end den plejer og det gør rent ud sagt pisse ondt! Ikke engang panodil kan tage det

Ipren er meget bedre til mens-smerter, så prøv evt dem Gerne sammen med panodil, så får man den bedste virkning.

Ok - jeg gik vist bare ud fra det i forhold til den MA du fik. Men i hvert fald så held og lykke med det hele Håber smerterne snart går over!

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Kristinav skriver:

Ipren er meget bedre til mens-smerter, så prøv evt dem Gerne sammen med panodil, så får man den bedste virkning.

Ok - jeg gik vist bare ud fra det i forhold til den MA du fik. Men i hvert fald så held og lykke med det hele Håber smerterne snart går over!

Det må jeg prøve Tak..

Ja, det håber jeg godt nok også, kan ikke rigtig andet end at ligge i fosterstilling :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.