Marked i morgen! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Simon's moar <3

louieibsen skriver:

ja jeg er også helt tosset med sådan nogle marker uha ja for at det bliver lige som i dag

Ja, nu bliver jeg nød til at overtale manden til at tage der over Ellers tvinger jeg ham med!  haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

NLME<3

Simon's moar <3 skriver:

Ja, nu bliver jeg nød til at overtale manden til at tage der over Ellers tvinger jeg ham med!  haha

hehe ja, min mand er godt nok heller ikke meget for de markeder, og skal tvinges lidt med men mærkelig nok så hygger han sig lige så meget som mig når vi først er kommet afsted

Anmeld

1. juni 2011

Simon's moar <3

louieibsen skriver:

hehe ja, min mand er godt nok heller ikke meget for de markeder, og skal tvinges lidt med men mærkelig nok så hygger han sig lige så meget som mig når vi først er kommet afsted

Haha, min er heldigvis ikke så svær at overtale, så længe vejret er godt

Anmeld

1. juni 2011

Melbek

hvis man går ind på markedskalenderen.dk, kan du finde alle markeder i dk og vist også lidt i tyskland osv

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Nalle skriver:

Jeg ved ihvertfald der er hjallerup marked

Skal du til det?

Anmeld

1. juni 2011

NLME<3

Simon's moar <3 skriver:

Haha, min er heldigvis ikke så svær at overtale, så længe vejret er godt

uha det ville være skønt glæder mig til den dag nicolai kommer og siger: ej skat skal vi ikke tage på markede idag

Anmeld

1. juni 2011

Nalle

Dinna88 skriver:

Skal du til det?

Det ligger desværre for langt væk, tror ikke kæresten gider kører så langt 3 dage i træk, vi var ude og kører langt igår, og idag ska vi til tyskland

Anmeld

1. juni 2011

Heidisbebs

Jeg skal ihvertfald til marked under broen i morgen, så tager jeg junior med så han kan komme i tivoli inden han skal hjem til sin far fredag....Så det bliver en hyggedag for os begge

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Nalle skriver:

Det ligger desværre for langt væk, tror ikke kæresten gider kører så langt 3 dage i træk, vi var ude og kører langt igår, og idag ska vi til tyskland

Ah okay 

Anmeld

1. juni 2011

Simon's moar <3

louieibsen skriver:

uha det ville være skønt glæder mig til den dag nicolai kommer og siger: ej skat skal vi ikke tage på markede idag

Hehe ja, man har jo lov til at drømme
Plejer bare at lokke lidt med ham, det ender for det meste med, at det er ham der bruger flere penge end mig.  haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.