Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg er lige overgået til DP og skulle derfor have for 1 uge her d. 1 - med udbetaling sidste torsdag i mdr - altså d. 26 maj. Jeg fik som forventet denne ene uge sat ind på min konto d. 26 maj. I dag tjekker jeg netbank og så er der gået samme beløb ind i dag d. 1. juni..
Hvad er der lige sket?? Andre der har fået for mange penge fra kommunen i denne omgang?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej Jeg er lige overgået til DP og skulle derfor have for 1 uge her d. 1 - med udbetaling sidste torsdag i mdr - altså d. 26 maj. Jeg fik som forventet denne ene uge sat ind på min konto d. 26 maj. I dag tjekker jeg netbank og så er der gået samme beløb ind i dag d. 1. juni.. Hvad er der lige sket?? Andre der har fået for mange penge fra kommunen i denne omgang?
Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til sygedagpengekontoret og spørge om de har lavet en fejl.
Gør det inden du bruger de ekstra penge, for hvis de opdager det, så kræver de dem tilbage igen og det er sgu træls hvis de er brugt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128