Så rundede vi 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Sujan

Ja i dag er det 2 år siden jeg smed pillerne og vi startede projekt baby..
Trist tanke at der er gået så længe. Håber svinder ind.
Mon det nogensinde sker?

Vi er begge blevet tjekket og intet er galt. Har været gravid før med samme mand, men er 7 år siden og dengang var vi ikke klar så valgte en abort.

På tirsdag skal jeg op til fertilitetslæge Jan Pelle i Slagelse og have lavet en handlingsplan. Hvad der derefter sker ved jeg ikke.
Evt. Nogen der ved, hvordan det foregår? Og hvor hurtigt kommer man igang med behandling derefter?

Min kæreste har dog fået job i Norge de næste 3-4 mdr. Hvilket gør at der ikke sker så meget de næste par måneder i hvert fald. Men kan være det er meget godt med en pause fra det selvom det er lidt hårdt...

Bare lidt ynk herfra.

God dag til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Miia90

stor  til dig.

Du må ikk opgive håbe. det skal nok lykkes. vi kæmpede i næsten 3år inden det lykkes. var i 3 forsøg iui og 1 IVF før det lykkes. vi fejlede hellere ingen ting

håber det bedste for jer

Mia 16+5

Anmeld

1. juni 2011

Lisbeth1985

Sujan skriver:

Mon det nogensinde sker?

Vi er begge blevet tjekket og intet er galt. Har været gravid før med samme mand, men er 7 år siden og dengang var vi ikke klar så valgte en abort.

På tirsdag skal jeg op til fertilitetslæge Jan Pelle i Slagelse og have lavet en handlingsplan. Hvad der derefter sker ved jeg ikke.
Evt. Nogen der ved, hvordan det foregår? Og hvor hurtigt kommer man igang med behandling derefter?

Min kæreste har dog fået job i Norge de næste 3-4 mdr. Hvilket gør at der ikke sker så meget de næste par måneder i hvert fald. Men kan være det er meget godt med en pause fra det selvom det er lidt hårdt...

Bare lidt ynk herfra.

God dag til jer alle.

Åhh, de der milepæle er ikke sjove Jeg kan desværre ikke komme med mange opmuntrende ord, da vi selv har prøvet meget længe..

Men en kæmpe krammer skal du ha

Anmeld

1. juni 2011

AnneP

Sujan skriver:

Mon det nogensinde sker?

Bare lidt ynk herfra.

God dag til jer alle.

Puhh det er ved at være lang tid! -kender det desværre alt for godt!

for at I får lavet en handleplan der bærer frugt, og gerne hurtigt!

Anmeld

1. juni 2011

nielsen80

Du får lige et kæmpe knus fra mig også. Vi har været i gang lidt længere end jer, så tro mig jeg kender alt til din situation- vi fejler heller ikke noget.....Troede a´ldrig man skulle nå dertil, hvor man håbede på, at en undersøgelse viste at der var noget galt.

Anmeld

1. juni 2011

Carina:-)

Håber det snart lykkedes .

Nogen gange vil naturen bare ikke som man selv vil

Anmeld

5. juni 2011

Putomanen

Øv, det er en trist dag!!! Jeg glæder mig heller ikke til, at vi runder 2 års dagen, hvilket jeg desværre frygter at vi når til efteråret...

Du får også en krammer herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.