Hey Ladies!
Min kæreste og jeg flyttede i hus i januar, vi er så glade og er SÅ klar til at få os en baby, jeg er fuldstændig skruk, ser børn og babyer overalt, drømmmer om det, surfer rundt på nettet, OSV.. Vores familie og venner ved ikke besked om vores planer..
Jeg startede på nyt job 1. marts i år, et job jeg virkelig gerne ville have, så er meget glad for det! Jeg ved sgu bare ikke om jeg så kan "tillade" mig at blive gravid allerede nu.. Planen var lidt at vi ville begynde på projekt baby i oktober/november.. men vi kan bare ikke vente.. det skal bare være nu.. Hvem ved, måske lykkes det heller ikke bare sådan lige.. Men HVIS nu jeg bliver gravid i løbet af de næste par måneder.. er det så forkert af mig, når nu jeg er helt ny i mit job, og knap nok er kommet ordentligt ind i tingene? Ved jo godt jeg ikke skal på barsel med det samme, men håber I forstår "dilemmaet" (det skal siges at vi har MEGET travlt, og er faktisk underbemandet.. så jeg føler jo jeg lader mine kolleger i stikken ved at blive gravid..)
Håber det gir mening, tror det blev lidt kludret... 
Er der nogen der har stået i samme situation?
Anmeld