ebay

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Mussen2

Har fundet et par solbriller på ebay. Har aldrig handlet der før, så vil lige hører om det er sikkert nok? Kan se varen kommer fra Hong Kong og betaling er via Paypal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

bøgelund

Mussen2 skriver:

Har fundet et par solbriller på ebay. Har aldrig handlet der før, så vil lige hører om det er sikkert nok? Kan se varen kommer fra Hong Kong og betaling er via Paypal

vi handler tit på ebay. og vi har aldrig haft problemer.. ovre i højre side et sted, er der smilieys ligesom på trendsales, hvor du kan se hvor god / dårlig sælger er at handle med..  

Anmeld

31. maj 2011

sarahb

altså hvis varen erfra hongkong er der nok sandsylighed for de ikke er ægte... hvad er prisen osv

Anmeld

31. maj 2011

Mussen2

sarahb skriver:

altså hvis varen erfra hongkong er der nok sandsylighed for de ikke er ægte... hvad er prisen osv

Prisen er rimelig høj (men billigere end i Dk) Ca. halv pris vil jeg tro.

Anmeld

31. maj 2011

Mussen2

bøgelund1 skriver:

vi handler tit på ebay. og vi har aldrig haft problemer.. ovre i højre side et sted, er der smilieys ligesom på trendsales, hvor du kan se hvor god / dårlig sælger er at handle med..  

Aha, det vil jeg lige tjekke. Tak. Er det egentlig blot alle world wide, private og firmaer, der kan sælge varer der? Er der kontrol med det på nogenmåde. Har selv handlet rigtig mege over nettet også i udlandet, men aldrig ebay

Anmeld

31. maj 2011

sarahb

Mussen2 skriver:

Prisen er rimelig høj (men billigere end i Dk) Ca. halv pris vil jeg tro.

ok, det er bare med at være sikker, i hong kong og sælgere fra hong kong er det ofte uægte varer OGSÅ på ebay.
Handler MEGET der, og køber stort set alt fra makeup-tøj-badedyr der

Anmeld

31. maj 2011

bøgelund

Mussen2 skriver:

Aha, det vil jeg lige tjekke. Tak. Er det egentlig blot alle world wide, private og firmaer, der kan sælge varer der? Er der kontrol med det på nogenmåde. Har selv handlet rigtig mege over nettet også i udlandet, men aldrig ebay

ja, det tror jeg.. vi har både købt baby alarm, lygter og film til iphone.. alt muligt forskelligt.. vi har aldrig haft problemer, men vi tjekker så os altid bedømmelserne af sælgeren først..

Anmeld

31. maj 2011

Mi

Jeg køber ofte over ebay, det har altid fungeret upåklagelig. Jeg betaler via PayPal. Jeg har også fået tilsendt flere varer fra hong kong, og det er gået fint. Dog skal du ikke regne med at mærkevarer er ægte, ligesom der er noget med told, når du handler udenfor EU

Anmeld

31. maj 2011

Mussen2

Tak or det. tror jeg holder mig fra Hong Kong varerne. Vil gerne have fat i den ægte varer.

Anmeld

31. maj 2011

Mussen2

Øv kan bare kun finde de skide briller på ebay, hos den Hong Kong sælger. Kan dog se han har topseller status og har en hjemmeside, så tænker om det virkelig kan være fake så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.