MD Scanning, hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

JulieWH skriver:

Glæder mig også =D

Det bliver en kanon weekend - fredag MD scanning, lørdag Take That koncert i Parken =D A weekend to remember =D

Ej hvor lækkert! JUHU!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

modesty

Riget siger uge 18-20 - men at det optimale er uge 19. Ring ind og lav en aftale nu, så er der størst sandsynlighed for at du får den tid du gerne vil have. Du kan jo altid fabrikere en eller anden historie med at du er ude at rejse i uge 20 eller noget, hvis du gerne vil tidligere til ;-)

Anmeld

1. juni 2011

modesty skriver:

Riget siger uge 18-20 - men at det optimale er uge 19. Ring ind og lav en aftale nu, så er der størst sandsynlighed for at du får den tid du gerne vil have. Du kan jo altid fabrikere en eller anden historie med at du er ude at rejse i uge 20 eller noget, hvis du gerne vil tidligere til ;-)

Uh det vil jeg gøre. Tusind tak for tip.! 

Er det bare samme sted som man ringer ind når man bestiller NF? Jeg er nemlig tilknyttet Riget.. 

Anmeld

1. juni 2011

modesty

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Uh det vil jeg gøre. Tusind tak for tip.! 

Er det bare samme sted som man ringer ind når man bestiller NF? Jeg er nemlig tilknyttet Riget.. 

Jeg bestilte NF på nettet (og MD inde på hospitalet efter jeg havde været til NF), så det ved jeg ikke, men det vil jeg gå ud fra. Det er i hvert fald samme afdeling man bliver scannet på :-)

Anmeld

1. juni 2011

modesty skriver:

Jeg bestilte NF på nettet (og MD inde på hospitalet efter jeg havde været til NF), så det ved jeg ikke, men det vil jeg gå ud fra. Det er i hvert fald samme afdeling man bliver scannet på :-)

Ok, det fik jeg ikke besked på. De var så stressede 

Anmeld

1. juni 2011

modesty

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ok, det fik jeg ikke besked på. De var så stressede 

Jeg tror heller ikke at det er kotyme, men jeg skulle nemlig ud at rejse, sådan rigtigt heheh, så derfor bestilte jeg den i god tid.

Anmeld

1. juni 2011

modesty skriver:

Jeg tror heller ikke at det er kotyme, men jeg skulle nemlig ud at rejse, sådan rigtigt heheh, så derfor bestilte jeg den i god tid.

Ah ok  Tak for hjælpen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.