BioStrath!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.842 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. november 2008

lonemus

Er det også godt mod influenza??

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2008

EliasNoah

Hej Lone,

Både Elias og Noah får dråber hver morgen af Biostrath. Jeg syntes mere dråberne er forbyggende end en her og nu hjælp.

Knus Camilla

Anmeld

21. november 2008

lonemus

EliasNoah skriver:

Hej Lone,

Både Elias og Noah får dråber hver morgen af Biostrath. Jeg syntes mere dråberne er forbyggende end en her og nu hjælp.

Knus Camilla

Ja, man skal nok tage dem 1 måneds tid eller lign. Men tror du det hjælper på influenza-tiden her - altså hvis man tog dem i tide?? Er det ikke kun sådan noget som forkølelser det hjælper på eller?

Lone

Anmeld

21. november 2008

EliasNoah

Ja absolut... Elias har fået dem siden han har 6 mdr og han har endnu ikke haft en influenza. Jeg banker lige under bordet og siger 7-9-13

Han blev 2 i sep. Han er generelt aldrig syg. Han var ørebarn som helt lille men er ellers aldrig syg. En smule snottet når vejret skifter, men slet ikke noget som er værd næsten at nævne.

//Camilla

Anmeld

21. november 2008

lonemus

EliasNoah skriver:

Ja absolut... Elias har fået dem siden han har 6 mdr og han har endnu ikke haft en influenza. Jeg banker lige under bordet og siger 7-9-13

Han blev 2 i sep. Han er generelt aldrig syg. Han var ørebarn som helt lille men er ellers aldrig syg. En smule snottet når vejret skifter, men slet ikke noget som er værd næsten at nævne.

//Camilla

Okay...mine er en del forkølet, hvilket er ok. Men min datter på 2 har fået influenza - og den er virkelig hård. Men den influenza der er i omløb nu ER rigtig slem, især på børn, så jeg tænker om den ville kunne være undgået med Bio Strath....jeg ved det ikke, når den er så hidsig....!!

Anmeld

21. november 2008

twinboys

Hej hej bare i gang med dem hurtigst muligt... De er super gode... Vi har taget dem i mange går..Majbritt

Anmeld

21. november 2008

lonemus

twinboys skriver:

Hej hej bare i gang med dem hurtigst muligt... De er super gode... Vi har taget dem i mange går..Majbritt

Jeg er bare sp bange for, om der er noget farligt i dem - på længere sigt!!

Tager dine dem hele året ellr kun i vinterahalvåret? Går der 1 måneds tid før de man skal regne med de har effekt?

Lone

Anmeld

21. november 2008

Lullaby

Her har de ikke hjulpet en dyt. Bella fik dem en overgang men blev alligevel syg med både influenza og mellemørsbetændelse

Anmeld

21. november 2008

EliasNoah

Da de er et natur produkt kan jeg umiddelbart ikke se der skulle kunne komme nogle problemer senere hen. Vi tager jo også vitamin piller og meget andet og dem er der ingen eftervirkninger fra (hvad jeg ved).

Da vi har taget dem i knap 2 år, ved jeg ikke helt hvor lang tid de er om at virke. Men start hellere i dag, end i morgen. Jeg læste lige på flasken, der står ikke noget om hvor længe man skal tage dem før de virker.

Jeg kan i hvert fald kun anbefale dem fra vores side af. Og især fordi de er et naturprodukt.

Jeg kan ikke sidde og sige om den "flue" kunne være undgået med BioS. Måske.. Måske ikke, Nogle børn er bare mere modtagelige for virus og sygedomme.

Jeg syntes ikke det skader noget at prøve. Hellere et naturprodukt end et eller andet med mange skøre kemikalier (staves?) i.

Anmeld

21. november 2008

lonemus

EliasNoah skriver:

Da de er et natur produkt kan jeg umiddelbart ikke se der skulle kunne komme nogle problemer senere hen. Vi tager jo også vitamin piller og meget andet og dem er der ingen eftervirkninger fra (hvad jeg ved).

Da vi har taget dem i knap 2 år, ved jeg ikke helt hvor lang tid de er om at virke. Men start hellere i dag, end i morgen. Jeg læste lige på flasken, der står ikke noget om hvor længe man skal tage dem før de virker.

Jeg kan i hvert fald kun anbefale dem fra vores side af. Og især fordi de er et naturprodukt.

Jeg kan ikke sidde og sige om den "flue" kunne være undgået med BioS. Måske.. Måske ikke, Nogle børn er bare mere modtagelige for virus og sygedomme.

Jeg syntes ikke det skader noget at prøve. Hellere et naturprodukt end et eller andet med mange skøre kemikalier (staves?) i.

Ja, det er rigtig nok.
Lige nu får de begge alm vitamintablet og fiskeolie.

Men giver du hele året eller kun i vinterhalvåret??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.