Pris?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Anonym trådstarter

Har noget pigetøj til salg inde på nettet, der er alt fra str 50-74, mange forskellige mærker Hilfiger, Benetton, hm, name it osv. det er kun brugt til 1 barn.

Der er 159 dele hva ville i tænke af pris? bare ca?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Mor-til-asta-09

jeg ville max sætte sådan en pakke til 500pp.

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

jeg ville max sætte sådan en pakke til 500pp.

åh det var billigt for 159 dele

Anmeld

31. maj 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

åh det var billigt for 159 dele

Ja men man kan ikke få så meget for brugt tøj mere, når man sælger det samlet.. så skal du lave nogle sæt også sælge.. får du flere penge ud af, men samtidig mere arbejde

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja men man kan ikke få så meget for brugt tøj mere, når man sælger det samlet.. så skal du lave nogle sæt også sælge.. får du flere penge ud af, men samtidig mere arbejde

Nej det har du ret i, har faktisk også oprettet annoncerne så det er inddelt i både størrelser og grupper (altså bukser, trøjer osv.) men det var en der spurgte hva jeg skulle ha for det hele alle størrelserne, og blev bare sådan i tvivl ang pris  

Anmeld

31. maj 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Nej det har du ret i, har faktisk også oprettet annoncerne så det er inddelt i både størrelser og grupper (altså bukser, trøjer osv.) men det var en der spurgte hva jeg skulle ha for det hele alle størrelserne, og blev bare sådan i tvivl ang pris  

Hvis du allerede har gjort det, så skriv at du f.eks skal have 20kr pr. trøje, 40 pr. bukser osv.. også kan hun selv regne prisen ud?? kunne det være en ide

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Hvis du allerede har gjort det, så skriv at du f.eks skal have 20kr pr. trøje, 40 pr. bukser osv.. også kan hun selv regne prisen ud?? kunne det være en ide

Åh så tror jeg alligevel det bliver for dyrt for hende men har skrevet en laannggg liste med hva der er af hvert og hvilke størrelser osv. og har sagt 2500 for det hele, det er 15 kr pr del så det er nok billigt nok i den forstand tror jeg

men det ville egentlig ha været en god ide, en skam jeg ikke tænkte på det før

tusind tak for svar

Anmeld

31. maj 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Åh så tror jeg alligevel det bliver for dyrt for hende men har skrevet en laannggg liste med hva der er af hvert og hvilke størrelser osv. og har sagt 2500 for det hele, det er 15 kr pr del så det er nok billigt nok i den forstand tror jeg

tusind tak for svar

velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.