Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har noget pigetøj til salg inde på nettet, der er alt fra str 50-74, mange forskellige mærker Hilfiger, Benetton, hm, name it osv. det er kun brugt til 1 barn.
Der er 159 dele hva ville i tænke af pris? bare ca?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg ville max sætte sådan en pakke til 500pp.
Mor-til-asta-09 skriver: jeg ville max sætte sådan en pakke til 500pp.
åh det var billigt for 159 dele
Anonym skriver: åh det var billigt for 159 dele
Ja men man kan ikke få så meget for brugt tøj mere, når man sælger det samlet.. så skal du lave nogle sæt også sælge.. får du flere penge ud af, men samtidig mere arbejde
Mor-til-asta-09 skriver: Ja men man kan ikke få så meget for brugt tøj mere, når man sælger det samlet.. så skal du lave nogle sæt også sælge.. får du flere penge ud af, men samtidig mere arbejde
Nej det har du ret i, har faktisk også oprettet annoncerne så det er inddelt i både størrelser og grupper (altså bukser, trøjer osv.) men det var en der spurgte hva jeg skulle ha for det hele alle størrelserne, og blev bare sådan i tvivl ang pris
Anonym skriver: Nej det har du ret i, har faktisk også oprettet annoncerne så det er inddelt i både størrelser og grupper (altså bukser, trøjer osv.) men det var en der spurgte hva jeg skulle ha for det hele alle størrelserne, og blev bare sådan i tvivl ang pris
Hvis du allerede har gjort det, så skriv at du f.eks skal have 20kr pr. trøje, 40 pr. bukser osv.. også kan hun selv regne prisen ud?? kunne det være en ide
Åh så tror jeg alligevel det bliver for dyrt for hende men har skrevet en laannggg liste med hva der er af hvert og hvilke størrelser osv. og har sagt 2500 for det hele, det er 15 kr pr del så det er nok billigt nok i den forstand tror jeg
men det ville egentlig ha været en god ide, en skam jeg ikke tænkte på det før
tusind tak for svar
Anonym skriver: Åh så tror jeg alligevel det bliver for dyrt for hende men har skrevet en laannggg liste med hva der er af hvert og hvilke størrelser osv. og har sagt 2500 for det hele, det er 15 kr pr del så det er nok billigt nok i den forstand tror jeg tusind tak for svar
velbekomme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128