jeg forstår det ikke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

mor-til-vanessa

ja forstår simpelhen ikke hvorfor det danske systemt vælger at bruge en masse penge på at lors dukajev skal sidde 12 år i det danske fængsel FØR han bliver udvist af landet.

forstår godt at han er blever udvist, han kom jo bare for at lave terror (hvad jeg ved af) men hvorfor så ikke bare udvise ham med det samme, i stedet for at spilde penge på at han skal i fængsel.

jeg synes i hver fald det er spil af penge.

hvad synes i?

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/05/31/083608.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

kamtok

Kunne ikke være mere enig! - Det burde være muligt at han kunne afsone sin straf i sit hjemland. Hvorfor skal vores skattekroner gå til at betale for at han har tag over hovedet og mad på bordet i så mange år! - Det er jo helt og adeles hul i hovedet!

Anmeld

31. maj 2011

Simon's moar <3

Synes jeg egentlig også det er...
Men synes jeg hørte med et halvt øre, at han "kun" skal sidde 6 år og så ryger han ud af landet? Mener jeg de sagde i tv2 nyhederne

Anmeld

31. maj 2011

twinny

helt enig.....

Anmeld

31. maj 2011

mor-til-vanessa

kamtok skriver:

Kunne ikke være mere enig! - Det burde være muligt at han kunne afsone sin straf i sit hjemland. Hvorfor skal vores skattekroner gå til at betale for at han har tag over hovedet og mad på bordet i så mange år! - Det er jo helt og adeles hul i hovedet!

ja og så er det jo som at komme på ferie. altså det er da luksus at sidde i de danske fængsler, i forhold til andre lande.

så synes det er dybt godnat

Anmeld

31. maj 2011

mor-til-vanessa

Simon's moar <3 skriver:

Synes jeg egentlig også det er...
Men synes jeg hørte med et halvt øre, at han "kun" skal sidde 6 år og så ryger han ud af landet? Mener jeg de sagde i tv2 nyhederne

jo det er også rigtig nok, noget med at man kommer på udgang efter 6 år. så i princippet sidder man kun inde i de 6 af årene. men det er alligevel også mange penge man bruger på det.

staten betaler jo til fængslerne og han skal have mad hver dag. så de penge kunne godt spares væk

Anmeld

31. maj 2011

kamtok

mor-til-vanessa skriver:

ja og så er det jo som at komme på ferie. altså det er da luksus at sidde i de danske fængsler, i forhold til andre lande.

så synes det er dybt godnat

Ja, der er godt nok nogle af fængslerne der er som en feriekoloni. Og det er bare alt for langt ude!

Anmeld

31. maj 2011

mor-til-vanessa

kamtok skriver:

Ja, der er godt nok nogle af fængslerne der er som en feriekoloni. Og det er bare alt for langt ude!

ja helt enig. han skulle bare udvises med det samme

Anmeld

31. maj 2011

kamtok

mor-til-vanessa skriver:

ja helt enig. han skulle bare udvises med det samme

Ja! Uden tvivl.. 

Anmeld

31. maj 2011

Simon's moar <3

mor-til-vanessa skriver:

jo det er også rigtig nok, noget med at man kommer på udgang efter 6 år. så i princippet sidder man kun inde i de 6 af årene. men det er alligevel også mange penge man bruger på det.

staten betaler jo til fængslerne og han skal have mad hver dag. så de penge kunne godt spares væk

Ja, det havde sku været billigere at gi ham en enkelt billet til hans hjemland !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.