lejlighed malmø

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Saka

Hej Alle

Nu har jeg betalt til diverse internet bolig sider men desværre uden held. Havde en veninde der havde held gennem mund-til-mund metoden.

Det er sådan at manden og jeg søger en en lejlighed i malmø men det er faktisk sværer at finde noget der end det er her i kbh. Vi har ik rigtigt så mange krav kun:

mindst 2 værelses

og huslejen må ikke overstige 5500 danske dvs 6500 svenske.

Kender du nogen fra arbejdspladsen el. lign som skal udleje deres bolig så må i meget gerne skrive her

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

blomst84

Har du prøvet www.boplatsyd.se der er vi skrevet op og får mange tilbud hele tiden!!

Anmeld

31. maj 2011

Saka

blomst84 skriver:

Har du prøvet www.boplatsyd.se der er vi skrevet op og får mange tilbud hele tiden!!

Ja det kender jeg godt, desværre er det med dem og mkb at selvom man får tilbud hele tiden får man lejligheden efter hvor længe man har været skrevet op hos dem. Derfor tænkte jeg at det ku være en mulighed hvis man kendte noget(der kendte nogen evt) som vil leje deres bolig ud

Bor du selv i malmø??

Anmeld

31. maj 2011

blomst84

Saka skriver:

Ja det kender jeg godt, desværre er det med dem og mkb at selvom man får tilbud hele tiden får man lejligheden efter hvor længe man har været skrevet op hos dem. Derfor tænkte jeg at det ku være en mulighed hvis man kendte noget(der kendte nogen evt) som vil leje deres bolig ud

Bor du selv i malmø??

Nej bor ikke selv derovre men tæt på vi havde snakket om det for noget tid siden og skrev os op og tilbuddene vælter ind

Anmeld

1. juni 2011

Saka

blomst84 skriver:

Nej bor ikke selv derovre men tæt på vi havde snakket om det for noget tid siden og skrev os op og tilbuddene vælter ind

Nåårh ok. Jamen er selv tilmeldt o får også en masse tilbud selvom jeg kun har været skrevet op en måneds tid, men ringede ind til dem da alle dem vi fik tilbudt sagde vi ja til men fik dem aldrig. der fik vi oplyst at de sender ud til alle der er skrevet op og det afhønger så af hvor længe man har været skrevet op hehe.'

Derfor tænkte jeg at prøve denne metode

Anmeld

5. juni 2011

Saka

Nogen der kan hjælpe??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.