Hjallerup Marked!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Laulund87

Honnie's Wife:) skriver:

VIL virkelig gerne med, men manden har fødselsdag søndag, og gider ikke til Jylland lige nu

Øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Laulund87

Isabeau skriver:

HVERT ÅR!!

Anmeld

31. maj 2011

An&Jo

Laulund87 skriver:

Hvor er det sejt! Jeg elsker virkelig markeder og tager til alle dem jeg kan nå Glæder mig hele året til Hjallerup

Ja det er nemlig SÅ hyggeligt om aftenen! I år tager vi afsted tidligt lørdag morgen og kommer nok hjem sent. Uden barn

Sidste år var min søn kun få måneder gammel, så havde ham selvfølgelig med, og det skal han også i år.. men næste år kan det godt være at jeg skal være der alle dagene, for der skulle samværet med hans far gerne være helt oppe og køre så jeg ka få nogle flere friweekender.. Jeg elsker at være mor, men savner altså også lidt at jeg bare kan tage afsted..

Jeg elsker også at komme på markeder, forskellen i år bliver bare at jeg ingen bil har så det bliver ikke let at komme rundt i år..

Anmeld

31. maj 2011

Laulund87

Dem der skal afsted: Hvis i ser mig vil jeg godt sige dav

Kig efter rødt hår

Anmeld

31. maj 2011

Millesmammi

bor 10 km der fra! skal derop bare for at kigge lidt.. - det var meningen jeg skulle overnatte hele weekenden, men det må lige vente til næste år :-)

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Så lige din tråd..Vi må se om vi kan finde ud af noget

Fantastisk... 

Anmeld

31. maj 2011

Laulund87

mortilj skriver:

Sidste år var min søn kun få måneder gammel, så havde ham selvfølgelig med, og det skal han også i år.. men næste år kan det godt være at jeg skal være der alle dagene, for der skulle samværet med hans far gerne være helt oppe og køre så jeg ka få nogle flere friweekender.. Jeg elsker at være mor, men savner altså også lidt at jeg bare kan tage afsted..

Jeg elsker også at komme på markeder, forskellen i år bliver bare at jeg ingen bil har så det bliver ikke let at komme rundt i år..

Der er bare ikke det samme når man har sit barn med Min datter er ikke vild med for meget støj osv, så jeg vil ikke have hende med..

Håber du kan komme afsted næste år og give den gas

Anmeld

31. maj 2011

Laulund87

Millesmammi skriver:

bor 10 km der fra! skal derop bare for at kigge lidt.. - det var meningen jeg skulle overnatte hele weekenden, men det må lige vente til næste år :-)

Snyd du bor så tæt på

Anmeld

31. maj 2011

An&Jo

Laulund87 skriver:

Der er bare ikke det samme når man har sit barn med Min datter er ikke vild med for meget støj osv, så jeg vil ikke have hende med..

Håber du kan komme afsted næste år og give den gas

Min dreng er ligeglad med larm osv.. Får ham nok ikke til at sove før vi skal hjemad fordi det er nyt og spændende, men skide være med det, er sikker på at det bliver hyggeligt..

Håber også at jeg kommer afsted næste år..

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Dem der skal afsted: Hvis i ser mig vil jeg godt sige dav

Kig efter rødt hår

Rødt hår, briller, ikke særlig høj, kort hår.......

Det kunne lige så godt være mig, som det kunne være dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.