vores søn skal på ventelisten til vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
1 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

anjaditte

I går var jeg meget ked af, efter min samtale med dagplejemoren. Som havde noget nyt om vores søn, at han ikke havde nok sprog, han er 2 år om 2 mrd, og herhjemme snakker han lidt, ved for andre at børn lærer at snakke forskelligt nogle begynder tidligere andre på et senere tidspunkt.

Så gik hun også til angreb på den måde, at hun synes ikke man kunne trumle med sine børn, og ar han virket voldsom osv.....Jeg gentalte nok lige mig selv, men vil bare gerne have det hele med.

Simon er født med lidt mere hud ved hans øre, som ikke betyder noget som helst, kun at det genere ham ret meget nu, da det kløer. Vi skal til samtale med lægen som skal fjerne det, og har sagt til flere gange at der ikke er noget galt med hans hørelse, men hun forstår det ikk, og har kommenetere det flere gange overfor mig, at han ikk hørte efter. Igår prøvet vi at test hans hørelse, og han hørte efter os, når vi talte til ham. Da min mand afleveret ham i morgens, forsøgtet ahn at få en diglog med hende, men hun ville ikke disskuntere det med os. Så jeg var meget ked af og ringet til områdetslederen som kun hørtet med det ene øre og hørte ikke havd jeg sagde overhovedet. Jeg fik bare at vide at jeg var pylget osv....

Jeg var ked af, og besluttet at simon ikke skulle være længere dernede og hentet ham, da han sov til middag. Min mand ringet til områdetlederne men der var intet at gøre, så han sagde at vi ville finde et andet sted hvor vores søn skal passes ind til han skal starte i børnehaven...

Jeg er meget ked af, og vred over ikke at blive hørt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Nessie

Det lyder da også om om at DP har bestemt sig for at han ikke kan høre.
Hvis hun syntes det var et problem skulle hun da i stedet tale med jer om at få kontaktet en talepædagog.

Kan godt forstå at du blev ked af det, det ville jeg også være.

Vi havde også en dårlig oplevelse med DP, og fik flyttet vores søn i vuggestue i stedet. Det har bare været super godt, der er for det første flere at lege med (og så kunne det også være det hjalp på sproget), og så er der flere voksne, så man kan "undgå" dem man ikke bryder sig så meget om.

Håber I snart finder en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.