Øv hvorfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Unnie

Øv hvorfor er der ikke nogen der kan hjælpe med hvordan man laver et hus eller et billed af et hus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Isabeau

Unnie skriver:

Øv hvorfor er der ikke nogen der kan hjælpe med hvordan man laver et hus eller et billed af et hus?

Er det ikke bare noget med en firkantet bradepandekage og så en, du skærer til i en trekant som tag?

Anmeld

31. maj 2011

Unnie

Jo det tænkte jeg også men hvordan med at beklæde det med fondant og lave vinduer?

Anmeld

31. maj 2011

Unnie skriver:

Hvis jeg skulle lave det, så ville jeg lave en firkant af kage, og så en trekant oven på, og så lave nogel brædder og sætte på.. Hele vejen rundt.. Eller lave tegl på taget!? JEg har aldrig selv lavet et, bare et forslag!?

Stine og Lisa.

Anmeld

31. maj 2011

Unnie

Ja det havde jeg også lidt i tankerne men så skal jeg nok til at invistere i noget man kan lave brædderne af tror du ikke?

Anmeld

31. maj 2011

Laila T

fandt denne kage på nettet ved at google, det er ikke mig der har lavet den, men smuk det er den!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2011

Unnie

Laila T skriver:

fandt denne kage på nettet ved at google, det er ikke mig der har lavet den, men smuk det er den!!!

Ikke dårligt... Jeg synes ikke rigtig jeg har kunne finde noget så mange tak for hjælpen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.