Øøøøøøøøøøv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Anonym trådstarter

Ja nu bliver jeg nødt til at skrive som anonym da, jeg lige har fået afvide idag at min niece, altså min storesøsters datter venter sig til jul ligesom mig! min mor ringede og sagde "har du set har du set" (min mor ved intet om min graviditet) De har valgt at offentlig gøre det på face idag og alle er glade!!(hun er næsten lige fyldt 18) ØV PIS OG LORT at jeg ikke nåede det FØØRST! Jeg skal til NF imorgen kl 9.30 og vi havde besluttet os at offentlig gøre det der for hele familien, men vi kom for sent! ØV ALTSÅ! og mig som har kæmpet med at holde kæft så længe, så kommer den lille lort bare en dag før mig!!! 

Nååh ville bare lige læsse af , hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Mira0911

Selv om det er øv bøv, er du vel glad på hendes vejne alligevel? 

Når I nu offentlige gøre det, bliver din familie da ligeså glade for jeres nyhed også... 

Anmeld

31. maj 2011

Nessie

Anonym skriver:

Ja nu bliver jeg nødt til at skrive som anonym da, jeg lige har fået afvide idag at min niece, altså min storesøsters datter venter sig til jul ligesom mig! min mor ringede og sagde "har du set har du set" (min mor ved intet om min graviditet) De har valgt at offentlig gøre det på face idag og alle er glade!!(hun er næsten lige fyldt 18) ØV PIS OG LORT at jeg ikke nåede det FØØRST! Jeg skal til NF imorgen kl 9.30 og vi havde besluttet os at offentlig gøre det der for hele familien, men vi kom for sent! ØV ALTSÅ! og mig som har kæmpet med at holde kæft så længe, så kommer den lille lort bare en dag før mig!!! 

Nååh ville bare lige læsse af , hehe..

Dumme unge

Men tillykke med graviditeten, og med at I skal se den lille  i morgen

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Jo selvfølgelig er jeg da glad på hendes vegne, men derfor er det stadig øv jeg ikke nåede at fortælle det inden hun gjorde.. Men jo og selvfølgelig bliver min familie ligeså glade, men nu er det bare så meget svære at holde mund omkring det!

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Dumme unge

Men tillykke med graviditeten, og med at I skal se den lille  i morgen

Ja lille lort, i mine øjne er hun stadig det lille hængetræ jeg aldrig var fri for når de var på besøg. Men mange mange tak. Vi glæder os også til at se baby imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.