Erfaringer med Suppekuren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.409 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Lunae

Hej Piger!
For nogle år siden prøvede jeg suppekuren og tabte 5-6 kg på en uge. Jeg tog selvfølgelig det hele på, da jeg begyndte at spise normalt igen!

Nu tænker jeg at forsøge mig med kuren igen, idet jeg denne gang er klar til kostomlægningen efterfølgende. Jeg vil bare bruge kuren, som en kickstarter!

er der nogen, som har prøvet kuren og vil dele ud af erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Ox.

Lunae skriver:

Hej Piger!
For nogle år siden prøvede jeg suppekuren og tabte 5-6 kg på en uge. Jeg tog selvfølgelig det hele på, da jeg begyndte at spise normalt igen!

Nu tænker jeg at forsøge mig med kuren igen, idet jeg denne gang er klar til kostomlægningen efterfølgende. Jeg vil bare bruge kuren, som en kickstarter!

Synes det er en elendig måde at starte det på :/

Jeg endte med at brække mig i stride strømme på dag 5 ...

Så lagde 'bare' min livsstil om til sidst, begyndte at motionere, og sparkede mig selv i røven, og nu siger vægten - 41 kilo ...

Anmeld

31. maj 2011

Lunae

Ox. skriver:

Synes det er en elendig måde at starte det på :/

Jeg endte med at brække mig i stride strømme på dag 5 ...

Så lagde 'bare' min livsstil om til sidst, begyndte at motionere, og sparkede mig selv i røven, og nu siger vægten - 41 kilo ...

Det er fandme flot! Jeg er bare så dårlig! havde tabt mig 5 kg på en mdr ved kostomlægning, men så kom der lige en flytning og 3 kg er desværre røget på igen ØV ØV! Jeg er så dårlig til at motivere mig selv - what to do?

Anmeld

31. maj 2011

Christopher&Andreas

Lunae skriver:

Hej Piger!

tabte 9kg, begyndte at løbe og spiser dobbelt op grønsager og frugt det bliver hurtig vanesag for at du kan finde DIN måde

Anmeld

31. maj 2011

GitteC78

Jeg har aldrig prøvet suppekuren men jeg starter i morgen. Jeg har tabt mig før med WW og vil i gang igen, men jeg prøver lige suppekuren de næste 2 uger og forhåbentligt er der forsvundet nogle kg så jeg kan fortsætte med WW.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.