ARGH... Sådan nogen ... jeg ved ikke engang... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Zafir

Mmm... Jeg har ikke kunnet lade være med at følge med i brønderslev sagen. Jeg syntes det er så frygtelig synd for de børn og selvom jeg får ondt i maven af at læse om det, så kan jeg bare ikke lade være.

Så læser man: http://ekstrabladet.dk/112/article1563946.ece

Også tænker man: HVad er det for mennesker, der er forsvarer for sådan nogen mennesker? HVad er det for et menneske der laver SÅDAN et forsvar? Og nedgører en stakkels misbrugt pige...

Æv argh grrr... Jeg forstår det bare ikke

Stakkels stakkels alle 9 børn... Suk!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

klmf

Jeg tænkte det samme da jeg læste om det; bare det at de kan sige at pigen er ved at lave sit eget reality-show er simpelthen ufatteligt. Det er da ikke for sjov at de lever ringere end hjemløse hunde.... Føj føj føj.... Man kan da i det mindste erkedne de har lavet noget rigtig lort og så bare sørge for at tingene foregår efter bogen - men at sige de ikke skal straffes for det liv de har budt de børn, det er godt nok at gøre grin med alle børn, der er blevet misbrugt.

Anmeld

31. maj 2011

Carina:-)

Det tænkte jeg også.

Hele sagen er sgu så ækel.

Anmeld

31. maj 2011

Mi

Jeg VED godt at vores retssystem bygger på at alle skal have det bedst tænkelige forsvar. MEN jeg havde sagt mit job op, hvis jeg var blevet pålagt at forsvare mennesker som i den grad har ødelagt så mange børn

Tænk at sige, at hun bare er opmærksomhedssøgende  Heldigvis tror jeg at de bliver dømt skyldige begge to, for sagen er bare så grov at det ville være vanvittig ikke at kende dem skyldige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.