Anonym skriver:
haha står i denne situration at jeg var ved læge igår troed jeg havde blærebetændelse men det havde jeg ikke. skulle så ringe idag og få svar.. men da jeg har grønt udflåd snakked han om st det kunne være svamp så har fået nogen piller med betændelse og nogle mod svamp. har taget de piller jeg skal idag og skal først have 4 igen om to dage... men har lige opdaget at der er denne store bums/byld... vil vente og se om den ikke forsvinder en af dagene for synes det er pinligt at blive ved med at rende til læge.. har været ekstrem meget til læge på det seneste der har bare været noget hele tiden
er ved at være godt træt af min krop.æv
Det er bestemt ikke pinligt at rende til læge, når der er en grund... Det er det de er der for :0) jamen hvis du er heldig tager din svampebehandling også en evt byld - men du skal nok ikke regne med det, da behandling mod svampe og bakterier er forskellig... Mem krydser fingre for at det snart forsvinder, for nej, det er ikke sjovt at rende til læge hele tiden... Og da slet ikke når det omhandler de mere private områder :0)
Anmeld