haha, drømte at jeg fødte den anden nat.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Bondepigen

...og det foregik på en meget mærkelig måde. Tror det er pga disse sparetider, at jeg drømte det. Men i hvert fald skulle jeg føde, og vi kørte på fødegangen. Da vi kom derind blev vi ført ind i et stort lokale (nærmest en stor sal), hvor der lå/sad/gik fødende nøgne kvinder rundt over det hele sammen med hver deres mand... Det var et stort kaos, og jordemødrene (de få der var) gik bare fra den ene kvinde til den anden og hjalp dem der havde mest behov.

Det var godt nok ikke den mest romantiske drøm jg har haft om en fødsel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

bobbles

Bondepigen skriver:

...og det foregik på en meget mærkelig måde. Tror det er pga disse sparetider, at jeg drømte det. Men i hvert fald skulle jeg føde, og vi kørte på fødegangen. Da vi kom derind blev vi ført ind i et stort lokale (nærmest en stor sal), hvor der lå/sad/gik fødende nøgne kvinder rundt over det hele sammen med hver deres mand... Det var et stort kaos, og jordemødrene (de få der var) gik bare fra den ene kvinde til den anden og hjalp dem der havde mest behov.

hehe hvor skægt, havde for noget tid siden en drøm om at vi skulle have en pige så vi ved en scanning, og for et par dage siden drømte jeg at jeg fødte en dreng, hihi

Anmeld

31. maj 2011

Vingummien

Bondepigen skriver:

Hehe fødsler på samlebånd

Anmeld

31. maj 2011

Muttitil1+1

Haha!

Jeg har også de særeste drømme om min fødsel - det ender altid med, at den baby der kommer ud er lige så stor som én på 3!
Den ene gang havde jeg helt glemt at give min mand besked om, at jeg var gået i fødsel, så da jeg lå med vores dreng i armene, kom jeg pludselig i tanke om det, og bad jordemoderen ringe efter ham!
Og så kan vores dreng både tale, grine, lave fagter osv. selvom han kun er få timer gammel! - MEGET urealistisk! hehe...

SÅ mystisk med de drømme!

Anmeld

31. maj 2011

Bondepigen

Mille maria skriver:

hehe hvor skægt, havde for noget tid siden en drøm om at vi skulle have en pige så vi ved en scanning, og for et par dage siden drømte jeg at jeg fødte en dreng, hihi

Synes tit det med drømme passer, når det gælder køn. Du får nok både en pige og en dreng... SURPRISE!!

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Bondepigen skriver:

Du er sikker på det faktisk ikke var en spådom, jeg tror sgu det kunne ende sådan i fremtiden...måske med et samlebånd også og noget stempelagtigt i panden på den enkelte og så bare afsted..

Anmeld

31. maj 2011

Bondepigen

Vingummien skriver:

Hehe fødsler på samlebånd

Ja meget kort og kontant, og meget LIDT romantisk.

Anmeld

31. maj 2011

Vingummien

Bondepigen skriver:

Ja meget kort og kontant, og meget LIDT romantisk.

Hehe kam da godt komme og sætte et par levende lys op hos dig hvis det sker på den måde

Anmeld

31. maj 2011

Bondepigen

NadiaSK skriver:

Haha!

Jeg har også de særeste drømme om min fødsel - det ender altid med, at den baby der kommer ud er lige så stor som én på 3!
Den ene gang havde jeg helt glemt at give min mand besked om, at jeg var gået i fødsel, så da jeg lå med vores dreng i armene, kom jeg pludselig i tanke om det, og bad jordemoderen ringe efter ham!
Og så kan vores dreng både tale, grine, lave fagter osv. selvom han kun er få timer gammel! - MEGET urealistisk! hehe...

SÅ mystisk med de drømme!

Hi hi totalt skørt. Både at glemme far og at "baby" kan snakke og alt muligt! Man drømmer de mærkeligste ting, når man er gravid!

Anmeld

31. maj 2011

Bondepigen

Eva. skriver:

Du er sikker på det faktisk ikke var en spådom, jeg tror sgu det kunne ende sådan i fremtiden...måske med et samlebånd også og noget stempelagtigt i panden på den enkelte og så bare afsted..

Joo det kan da godt være det var et klarsyn.. Helt usandsynligt er det nok ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.