Nogen der har fået tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2008

Balderson

Min farmor er tvilling.. og fik 4 hold tvillinger.. Hvor min far så er en af dem

Så det med at man siger at det springer en generation over, passer så heller ikke altid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2008

linemus

Heidi Bakke skriver:

Hej

Vi fik også tvillinger uden der er nogen i familien... har tjekket langt tilbage....
Alle kan få enægget tvillinger... det er et af naturens luner... Men tveægget er arveligt... det er fordi kvinden producere to æg... Og jo det kan godt være arvligt fra faderen... ahn kan give det videre til sin datter... Altså kan en af mine sønner give det videre til en datter.... Men er ikke slev mere disponeret end andre....

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Men det er jo ikke kun pga. arv, hvis det er tveæggede. Det kan jo også bare ske ved et tilfælde, som ved enæggede.

Og det med at manden ikke har noget at skulle have sagt, var i det tilfælde, at han selv får tvillinger. Altså ligesom hos os, hvor det ikke er hans "skyld", at vi har fået tvillinger, men at han godt kan give genet videre, så vores piger får tvillinger.

Ej, det er egentligt ret spændende at tænke på Det er jo helt tilfældigt, at vi har fået tvillinger, da der ikke er tvil. på min side, men der er flere tvillinger på min mands side, så pigerne er jo arveligt disponerede samtidig med at de selv er tvillinger. Tænk hvis de får tvillinger Nå, det er fremtidstanker - og lidt rodede

- Line

Anmeld

22. november 2008

linemus

Balderson skriver:

Min farmor er tvilling.. og fik 4 hold tvillinger.. Hvor min far så er en af dem

Så det med at man siger at det springer en generation over, passer så heller ikke altid...

Vent du bare til du skal have den/de næste

Anmeld

18. december 2008

HeY

Jeg er tvilligt

Anmeld

18. december 2008

HeY

hov Tvilling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.