Har brug for lidt hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Pige1984

Hej.

Håber der sidder nogen der kan hjælpe mig.....

Jeg har nu været ved gynækolog her på min 11 CD for at se hvordan mine æg ser ud, og det så ikke for godt ud  Jeg har været på Pergotime for anden gang på CD 3- 7, og idag på 11 CD var der 3 æg, et på højre som var 11 mm og to på venstre på 8mm og 9 mm. Så min gynækolog mente ikke jeg skulle have Pregnyl den her gang.

Jeg skulle have Pergotime på næste cyklus på CD 3-7 og fra CD8- CD 11 skulle jeg have noget der hedder Puregon hvor jeg skulle sprøjte mig selv.

Men vi prøver da at tage ÆL test den her cyklus og se om der måske er en chance.

Men er der nogen der har prøvet det? 

Eller nogen der har erfaring med Puregon ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Nessie

Jeg kender ikke lige til Puregon, men mine æg voksede langsomt, så jeg fik stor dosis.

Men nu er den oppet, så håber jeg at der er nogle andre der kan hjælpe dig

Anmeld

31. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Pige1984 skriver:

Hej.

Håber der sidder nogen der kan hjælpe mig.....

Jeg har nu været ved gynækolog her på min 11 CD for at se hvordan mine æg ser ud, og det så ikke for godt ud  Jeg har været på Pergotime for anden gang på CD 3- 7, og idag på 11 CD var der 3 æg, et på højre som var 11 mm og to på venstre på 8mm og 9 mm. Så min gynækolog mente ikke jeg skulle have Pregnyl den her gang.

Jeg skulle have Pergotime på næste cyklus på CD 3-7 og fra CD8- CD 11 skulle jeg have noget der hedder Puregon hvor jeg skulle sprøjte mig selv.

Men vi prøver da at tage ÆL test den her cyklus og se om der måske er en chance.

Men er der nogen der har prøvet det? 

Eller nogen der har erfaring med Puregon ?

Jeg brugte puregon i vores IVF forsøg. Det var succesfuldt, men jeg ved ikke hvor meget det kan sammenlignes, da jeg har en fin cyklus og fint med æg normalt. 

Anmeld

31. maj 2011

Pige1984

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg brugte puregon i vores IVF forsøg. Det var succesfuldt, men jeg ved ikke hvor meget det kan sammenlignes, da jeg har en fin cyklus og fint med æg normalt. 

Oki

Hvad gav du for Puregon?

Anmeld

1. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Pige1984 skriver:

Oki

Hvad gav du for Puregon?

Det kan jeg ikke huske, men det er ikke så dyrt. Nogle hundrede kroner pr flaske mener jeg. Du kan tjekke prisen på lægemiddelstyrelsens hjemmeside. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.