Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er I venner med jeres børns venner eller venners børn...?
Jeg har ikke ville være det, men altså, nu hvor mine drenge også er på facbook og jeg er venner med dem, så er det jo ikke fordi jeg hverken skriver eller viser noget som mine børn og børn generelt ikke må læse og se...så jeg tror jeg har ændret min egen regel og har lige sagt ja på en venneanmodning fra min mellemste søns skønne ven af en lækker mulat knægt... Man har et standpunkt til man taget et nyt, men det er kun de søde af deres venner jeg gider være venner med...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu er min datter kun 2, så hun er slet ikke på face selv, men jeg er venner med mine fætres venner/veninder eksempelvis, de er fra 14 -16 allesammen
Ox. skriver: Nu er min datter kun 2, så hun er slet ikke på face selv, men jeg er venner med mine fætres venner/veninder eksempelvis, de er fra 14 -16 allesammen
Ham her gutten er 8 år, så det er lidt yngre,...men tror ikke rigtigt at min store søns venner ville gide være venner med hans gamle mor..
Nu er mine børn så små at de ikke er på fjæsen. Men min mor er venner med MANGE af mine venner, fordi de har anmodet hende. OG fordi hun ofte har været en "ekstra" mor for mange af dem. Som "barnet" i den situation, sys jeg bare det er cool nok
saxi skriver: Nu er mine børn så små at de ikke er på fjæsen. Men min mor er venner med MANGE af mine venner, fordi de har anmodet hende. OG fordi hun ofte har været en "ekstra" mor for mange af dem. Som "barnet" i den situation, sys jeg bare det er cool nok
Og det er det da sørme også.. min mor er slet ikke på...
Eva. skriver: Er I venner med jeres børns venner eller venners børn...? Jeg har ikke ville være det, men altså, nu hvor mine drenge også er på facbook og jeg er venner med dem, så er det jo ikke fordi jeg hverken skriver eller viser noget som mine børn og børn generelt ikke må læse og se...så jeg tror jeg har ændret min egen regel og har lige sagt ja på en venneanmodning fra min mellemste søns skønne ven af en lækker mulat knægt... Man har et standpunkt til man taget et nyt, men det er kun de søde af deres venner jeg gider være venner med...
jeg er venner med min søns venner - det er dem der ansøger - og jeg har INTET upassende på FB så intet problem for mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128