Hvad kan han kræve hun har med til samvær ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.748 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Anonym trådstarter

Hvad kan faren kræve hun har med til samvær ud over tøj ??? har en far som er meget umulig og samarbejde med så vil være på den helt sikkere side.. min datter er 7 år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hvad kan faren kræve hun har med til samvær ud over tøj ??? har en far som er meget umulig og samarbejde med så vil være på den helt sikkere side.. min datter er 7 år...

Jamen, hvad har pigen behov for, det er vel det det handler om...?

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jamen, hvad har pigen behov for, det er vel det det handler om...?

tøj efter årstiden ( læs ude og inde og skifte ) og tandbørste og hårbørste ... men faren er ikke intresseret i og samarbejde så han forventer hun har alt med.. så tænker om det er dyne og sengetøj og sæbe og vaskemiddel plus jeg nok får en regning på det el hun har brugt der oppe og til hendes tøj vask og jeg kunne blive ved..

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

tøj efter årstiden ( læs ude og inde og skifte ) og tandbørste og hårbørste ... men faren er ikke intresseret i og samarbejde så han forventer hun har alt med.. så tænker om det er dyne og sengetøj og sæbe og vaskemiddel plus jeg nok får en regning på det el hun har brugt der oppe og til hendes tøj vask og jeg kunne blive ved..

Det er bare hvad hun skal bruge....hvor er det synd for jeres datter....men altså, hvis han er sådan en stud så ville jeg pakke en stor taske med dyne og pude, toilettaske og tøj osv....ikke gøre det til et problem, for så rammer det jo barnet...men altså, jeg kender faktisk ikke reglerne..

Anmeld

31. maj 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

hvis faren har det sådan virker det jo som om han ikke gider se sin datter men kun gør det for at få betalt noget af elregningen. mine forældre var skilt og må sige min mor gav mig aldrig ting med for min far havde alt. så jeg tænker nok skal man give sit barn det med som det har behov for men hvis man som far ønsker det ordentligt må man vel også selv give penge til det. de 1200 de giver om måneden dækker jo ikke alt. så måske skulle der blive snakket omkring hvordan det samvær skal forgå. lyder da godt nok surt 

Anmeld

31. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Min mands eks sender tøj og astma medicin med til deres to unger Mener altså ikk du skal sende mere med, vi har selv toilet ting, dyner puder sengetøj...hun har vel et værelse med seng og legesager hos sin far

Anmeld

31. maj 2011

Talbutikken

Tøj og skiftetøj efter årstiden selvfølgelig, evt, medicin andet skal du ikke sende med hende, resten skal ham selv stå for.

Den med elregningen kan han godt glemme

Anmeld

31. maj 2011

Vingummien

Du skal i hvert fald ikke give ham penge til noget. Han kan sgu søge ved kommunen til samværet hvis han mener han ikke har råd.

Og dyner osv skal han selv sørge for. I kan jo heller ikke slæbe en seng med hver gang osv. Er jo en grænse et sted

Anmeld

31. maj 2011

A.

ej nu stopper han da! tøj hendes bamse eller hvad hun bruger tandbørste og hårbørste..lade være give ham Alt han skal ikketro at han skal ha´lov til at diktere hvad og hvor meget hun skal ha´med

Anmeld

31. maj 2011

Nessie

Anonym skriver:

Faren kan såmænd ikke kræve at hun ahr noget som helst med, ud over det tøj hun har på, selvfølgelig.

Han skal selv sørge for at have alt til barnet, undtagen selvfølgelig, hvis hun skal have noget medicin.
De børnepenge han betaler hver måned er hjælp til institution, mad osv.

De fleste giver tøj med til samvær, da det ikke altid er praktisk for faren at skulle have en hel garderobe liggende, som næsten ikke når at blive brugt, inden barnet er vokset ud af det.

Men han kan altså ikke kræve at få noget med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.