Jeres
må have gjort lidt, for jeg fik 10
Ej, egentlig havde jeg regnet med det. Jeg havde håbet på 12, men 10 er ok. Censor stillede en hulans masse spørgsmål, og jeg dummede mig to gange.
Første gang sagde jeg at Titanic forliste udenfor New Zealand, men det var jo selvfølgelig udenfor Newfoundland - de fik censor et godt grin af 
Anden gang fiskede han efter hvorfor der var forrygende snestorm ved Kap Farvel. Han sagde en masse ting, som jeg ikke fattede en brik af, så jeg spurgte om han fiskede efter polarfronten - det gjorde han så. Så ville han høre hvad der skete ved de her storme, meget kringlet, og jeg fattede igen ingenting. Og hvad sagde jeg? Jeg ANER ikke hvorfor, men jeg fik sagt et tropisk lavtryk... Dummeslag! et tropisk lavtryk ved Grønland???
Han fiskede så efter cykloner, som vi ikke har haft om. Ærgeligt, ærgeligt.
Det der trak mig ned på 10 var, at jeg ikke havde set på nogle naturgeografiske ting i min danskanalyse - ævæv, det havde jeg slet ikke skænket en tanke - så pyt!
Nå, men jeg har jo arbejdet på den her opgave i en del tid (eller, jeg har haft lang tid til den) og jeg har lavet den identisk med min venindes, hende jeg arbejdede sammen med. Hun gik op og fik 7, men censor mente ikke det var fortjent, fordi hun SLET ikke så en sammenhæng mellem de to fag, som jo er det AT handler om. Min veninde er ret bitter på censor. Hun spurgte så om hvordan det var gået, og jeg skrev at jeg fik ti. Og hvad fik jeg af svar? "Super duper
" - Retskuffende. Nok er hun bitter og lidt indebrændt over at blive haglet ned af censor, men et tillykke er vel på sin plads... 
Jeg "fejrede" det ved at spise inde i byen med min søster, og så gik vi op på min skole igen og hentede min hue - den er altså ret fin 
Om ikke andet - TAK for de krydsede fingre og de positive tanker, også til jer som jeg ikke lige fik svaret, fordi jeg var smuttet!