Lad mig høre jeres erfaringer, meninger og oplevelser om det at lade "baby" passe.
Har en dreng på 10 mdr. og synes det er mega svært at finde ud af hvor meget vi kan lade ham passe af fx moster eller bedsteforældre. Det jeg er bange for er, at han skal være utryg og græde rigtig meget, så de fx har svært ved at trøste ham - det synes jeg er synd. Han har været i vuggestue siden han var 6 mdr., og det har bare hele vejen været et PERFEKT forløb. Han elsker det, og han virker 100% tryg ved sin primær-pædagog. Men jeg har også tænkt at det måske bare er mig, der er liiiiidt hys når det drejer sig om anden pasning end vuggestuen som han er vant til
?
Både min kæreste og jeg skal noget en lørdag aften i juni, hvor det ikke er muligt at have ham med, men jeg kan ikke helt finde ud af om jeg synes det er synd at lade ham passe af min mor imens. Han er blevet passet af hende flere gange før, men det var da han var meget yngre og ikke så bevidst.
Det vil være fra kl 17.30 til 23.00 måske. Så hun skal give ham aftensmad og putte ham...han er begyndt at blive bevidst om andre mennesker og reagerer derfor med gråd og skrig på nogle "fremmede". Han ser ikke min mor så tit, måske i alt et par dage om måneden, så han kender hende tydeligvis ikke så godt. Er det synd at lade hende passe ham?
Hvilke "regler" har I for pasning af jeres små børn??? Hvordan vurderer I hvad de kan klare?
Anmeld