Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellamor skriver: incl porto.. okay...
incl porto.. okay...
Det er en aftale. Jeg sender lige en pb.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone H. skriver: Hvor mange har du ? og hva koster de ?
Hvor mange har du ? og hva koster de ?
Uha.. det er mange. Jeg har dem pakket ned da vi er ved at flytte.. men vil skyde på at det er omkring 30 blade.. + - (kan godt tælle dem senere, hvis du vil have det.
Jamen jeg skal bare af med dem, og så håber jeg på at kunne få lidt for dem, da der er for mange penge efterhånden.. hehe.. men kom med et bud.. Hvor mange kunne du være interesseret i, hvis det var ?
Dk_lady skriver: Uha.. det er mange. Jeg har dem pakket ned da vi er ved at flytte.. men vil skyde på at det er omkring 30 blade.. + - (kan godt tælle dem senere, hvis du vil have det. Jamen jeg skal bare af med dem, og så håber jeg på at kunne få lidt for dem, da der er for mange penge efterhånden.. hehe.. men kom med et bud.. Hvor mange kunne du være interesseret i, hvis det var ?
Lone H. skriver: Dem alle hvis de ikk er for dyre
Dem alle hvis de ikk er for dyre
Helt fint... Når man tænker på at ét blad koster 55,- og jeg har blade tilbage fra 05/06... 250 kr ? Hvad synes du om det ?
Dk_lady skriver: Helt fint... Når man tænker på at ét blad koster 55,- og jeg har blade tilbage fra 05/06... 250 kr ? Hvad synes du om det ?
Lone H. skriver: Med Porto ?
Med Porto ?
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad det koster at sende den afsted.. Må jeg undersøge det i løbet af ugen og vende tilbage til dig ?
Dk_lady skriver: Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad det koster at sende den afsted.. Må jeg undersøge det i løbet af ugen og vende tilbage til dig ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128