Min dejlige Kairon Cillian <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.355 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

komodo

Så var det vist på tide med nye billeder af min bebse, han er immevæk snart 5 måneder, korrigeret alder snart 3 måneder, here goes

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Siber

Hvor er han en lækker sag

Gode billeder

Knus Siber

Anmeld

31. maj 2011

komodo

Siber skriver:

Hvor er han en lækker sag

Gode billeder

Knus Siber

Tak, synes jeg jo også, eeelsker min lille lækkermås

Anmeld

31. maj 2011

Nettemor

FOR POKKER hvor er han bare LÆKKER. sidder her og bliver mega skruk. har ellers aftalt med manden at projekt baby skal vente til 2012

Anmeld

31. maj 2011

komodo

nettemor skriver:

FOR POKKER hvor er han bare LÆKKER. sidder her og bliver mega skruk. har ellers aftalt med manden at projekt baby skal vente til 2012

hehe, vi er på i 2013

Anmeld

31. maj 2011

A.

hvor er han bare dejlig ligesom sine brødre

Anmeld

31. maj 2011

komodo

A. skriver:

hvor er han bare dejlig ligesom sine brødre

Tak ven, synes jeg også, det er mange gange om dagen han smelter mit

Anmeld

31. maj 2011

Milka

komodo skriver:

Så var det vist på tide med nye billeder af min bebse, han er immevæk snart 5 måneder, korrigeret alder snart 3 måneder, here goes

hold da op hvor er han dejlig -- og glad!! 

kiggede lige på din profil og så at du har mistet en søn til vuggedød, jeg blev meget ked af at læse det, jeg kan bare slet ikke sætte mig ind i hvor forfærdeligt du må have det. stort knus, og stort tillykke med ham den lille cutie 

Anmeld

31. maj 2011

komodo

Milka skriver:

hold da op hvor er han dejlig -- og glad!! 

kiggede lige på din profil og så at du har mistet en søn til vuggedød, jeg blev meget ked af at læse det, jeg kan bare slet ikke sætte mig ind i hvor forfærdeligt du må have det. stort knus, og stort tillykke med ham den lille cutie 

Mange tak, dine trøstende ord varmer, der er ikke noget mere forfærdeligt end at miste sit barn , det skulle ingen forældre nogensinde igennem, men livet er indimellem bare ikke fair, jeg savner ham hver eneste dag, men jeg har også to andre der har brug for mig og kan derfor ikke tillade mig at knække sammen og give op.

Jeg lever for mine unger, INTET andet, og de gør hver eneste dag det hele værd, jeg skal have et liv selvom der altid vil mangle en.

Min kærlighed til drengene, og ikke mindst til Mikai, skal bringe mig videre

Anmeld

31. maj 2011

Milka

komodo skriver:

Mange tak, dine trøstende ord varmer, der er ikke noget mere forfærdeligt end at miste sit barn , det skulle ingen forældre nogensinde igennem, men livet er indimellem bare ikke fair, jeg savner ham hver eneste dag, men jeg har også to andre der har brug for mig og kan derfor ikke tillade mig at knække sammen og give op.

Jeg lever for mine unger, INTET andet, og de gør hver eneste dag det hele værd, jeg skal have et liv selvom der altid vil mangle en.

Min kærlighed til drengene, og ikke mindst til Mikai, skal bringe mig videre

du er meget stærk.

oven på sådan et tab må det være en enorm gave med nyt liv i huset igen. selvom jeg kan forestille mig man måske også ville blive ked af det på en helt ny måde.

livet kan være så ubarmhjertigt, det er slet ikke til at forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.