Nogle fra Århus området!? ( el. 30-45mins kørsel derfra)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Vi er begyndt at snakke sommerfeire!! Første sommerferie i vores nye familieliv, med et barn at tage hensyn til!!

Lisa er ik så'n super begejstret for at kører bil... Hun gider aller max en time, og så er grænsen også nået!!  Vi har snakket om at vi godt ville med færgen Kalundborg - Århus og så leje en hytte/sommerhus/andet i en radius af ca. 30- 40km. afstand!

Men hvor er der nogle gode steder??   Hvad skal man huske at se, og hvor er der godt at spise!? Nogle steder der er gode til et barn på 14-15mdr.!?  Vi er til lidt af hvert..

Håber at I har nogle gode fif og indput!?

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

AndreasMor84

Tilmeldt skriver:

Vi er begyndt at snakke sommerfeire!! Første sommerferie i vores nye familieliv, med et barn at tage hensyn til!!

Lisa er ik så'n super begejstret for at kører bil... Hun gider aller max en time, og så er grænsen også nået!!  Vi har snakket om at vi godt ville med færgen Kalundborg - Århus og så leje en hytte/sommerhus/andet i en radius af ca. 30- 40km. afstand!

Men hvor er der nogle gode steder??   Hvad skal man huske at se, og hvor er der godt at spise!? Nogle steder der er gode til et barn på 14-15mdr.!?  Vi er til lidt af hvert..

Håber at I har nogle gode fif og indput!?

Stine og Lisa.

Hvis I vil leje et sommerhus i Århus området, kan jeg anbefale Saxild strand og området deromkring. Det er syd for Århus

Vil desuden anbefale jer færgen Odden-Århus i stedet - det tager kun 1 time og 10 min. fremfor 3 timer fra Kalundborg - prisen er vidst den samme

Anmeld

1. juni 2011

Silas&Mille

Tænker også Saxsild Strand. Det er meget børne venligt.

Anmeld

1. juni 2011

MoriSverige skriver:

Tænker også Saxsild Strand. Det er meget børne venligt.

Ja, det ser da ellers meget lækkert ud, af hvad jeg lige har kune finde på Google!!   Tak!

Stine og Lisa.

Anmeld

1. juni 2011

Solstråle2011 skriver:

Hvis I vil leje et sommerhus i Århus området, kan jeg anbefale Saxild strand og området deromkring. Det er syd for Århus

Vil desuden anbefale jer færgen Odden-Århus i stedet - det tager kun 1 time og 10 min. fremfor 3 timer fra Kalundborg - prisen er vidst den samme

Tak for tip!!

Vi har 10 mins. kørsel til Kalundborg - Århus, og 1 times kørsel til Odden - Århus!   Så vi vil hellere ha den længere tur med færgen, frem for i bilen!!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.