It was me! Føsdag for kæresten <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.494 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Shibby

Det var mig der er den anonyme bag

https://www.baby.dk/debat/110254pi1/parforhold/planlaegger-en-fest-bag-min-kaerestes-ryg.aspx  

Frygtede at peter ville google sig til en afslørring af alle mine planer-derfor var jeg anno! Dagen var fundstændig perfekt!

Kl 9 blev han overrasket med rundstykker og 3 gæster & gaver

Kl 13 ankom der flere gæster og derefter luskede jeg ned og hentede kagen fra Ace Costume Cake fra facebook

Luskede op af trapperne og præsenterede peter for hans 1 gave (som var kagen) og den blev en stor succes!

Kl 14 var det tid til gave nr 2

Jeg havde købt to billetter til pokalfinalen i parken som jeg havde rammet ind i noget billigt shit fra føtex  Havde sagt til peter at jeg havde fundet en fantastisk gave i føtex og kunne godt fornemme skuffelsen..hæhæ.. Han mærkede på den flade fesne gave,åbnede den..Vendte den om og blev paf i nogle sekunder før han sagde

" JEG SKAL SGU I PARKEN"! Hvem skal med mig?- en af kammeraterne rakte hånden op og så havde jeg godt nok en glad kæreste! Havde aftalt med en veninde at hendes kæreste skulle med peter i parken så alt var planlagt på forhånd

Hyggen fortsætter,klokken bliver 15. Peter og hans kammerat tager i parken. Gæsterne tager afsted men kommer til spisning senere hvor den stod på hjemmelavede burgere og jublen fra en meget glad kæreste der havde fået en speciel øl fra carlsberg der IKKE må drikkes men som skal have et særligt skab i vores kommene nye stue..hehe..Wierd

JEG lavede 24 burgere søndag aften og JEG tog opvasken. Var virkelig imponeret over at jeg kunne klare alt det oven i at skulle være værtinde,kæreste, ven samt mor og veninde og datter på samme tid. Wiiiii hurra for mig!

Kl 22 blev der sagt farvel og aftenen sluttede perfekt. Dagen blev vidunderlig og det var peters første fødselsdag der gik med udelukkene positive oplevelser

F*ck en fed dag!

Tak fordi i læste med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Jakob'sMor

Shibby skriver:

https://www.baby.dk/debat/110254pi1/parforhold/planlaegger-en-fest-bag-min-kaerestes-ryg.aspx  

Frygtede at peter ville google sig til en afslørring af alle mine planer-derfor var jeg anno! Dagen var fundstændig perfekt!

Kl 13 ankom der flere gæster og derefter luskede jeg ned og hentede kagen fra Ace Costume Cake fra facebook

Luskede op af trapperne og præsenterede peter for hans 1 gave (som var kagen) og den blev en stor succes!

Kl 14 var det til til gave nr 2.

Jeg havde købt to billetter til pokalfinalen i parken som jeg havde rammet ind i noget billigt shit fra føtex  Havde sagt til peter at jeg havde fundet en fantastisk gave i føtex og kunne godt fornemme skuffelsen..hæhæ.. Han mærkede på den flade fesne gave,åbnede den..Vendte den om og blev paf i nogle sekunder før han sagde

" JEG SKAL SGU I PARKEN"! Hvem skal med mig?- en af kammeraterne rakte hånden op og så havde jeg godt nok en glad kæreste! Havde aftalt me den veninde at hendes kæreste skulle med peter i parken så alt var planlagt på forhånd

Hyggen fortsætter,klokken bliver 15. Peter og hans kammerat tager i parken. Gæsterne tager afsted men kommer til spisning senere hvor den stod på hjemmelavede brugere og jublen fra en meget glad kæreste der havde fået en speciel øl fra carlsberg der IKKE må drikkes men som skal have et særligt skab i vores kommene nye stue..hehe..Wierd

JEG lavede 24 burgere søndag aften og JEG tog opvasken. Var virkelig imponeret over at jeg kunne klare alt det oven i at skulle være værtinde,kæreste, ven samt mor og veninde og datter på samme tid. Wiiiii hurra for mig!

Kl 22 blev der sagt farvel og aftenen sluttede perfekt. Dagen blev vidunderlig og det var peters første fødselsdag der gik med udelukkene positive oplevelser

F*ck en fed dag!

Tak fordi i læste med

Hvor er du da bare en god kæreste! Skide fed fødselsdag Peter på have haft.

Og tillykke til ham

Anmeld

31. maj 2011

lisesp83

Wow det lyder som en kanon surprise, du der fik bikset sammen.

Og hallo mand - hvem sagde overskudsmor-veninde-kæreste-værtinde-datter-ven.. SEJT..

Og ham Peter ser sku helt glad ud.

Sej kage, haha.

Anmeld

31. maj 2011

Thalia

Aiiiii hvor er du da bare en super god kæreste. Hvor lyder det bare som en rigtig god fødselsdag

Anmeld

31. maj 2011

Thalia

Aiiiii hvor er du da bare en super god kæreste. Hvor lyder det bare som en rigtig god fødselsdag

Anmeld

31. maj 2011

Brams

Fedt når alt bare går som det skal - tillykke med ham

Anmeld

31. maj 2011

Shibby

Mange tak!!  Alt var bare perfekt og peters smil..Det var det hele værd!

Anmeld

31. maj 2011

Hasselnødden

Shibby skriver:

Kl 14 var det tid til gave nr 2

" JEG SKAL SGU I PARKEN"! Hvem skal med mig?- en af kammeraterne rakte hånden op og så havde jeg godt nok en glad kæreste! Havde aftalt med en veninde at hendes kæreste skulle med peter i parken så alt var planlagt på forhånd

Hyggen fortsætter,klokken bliver 15. Peter og hans kammerat tager i parken. Gæsterne tager afsted men kommer til spisning senere hvor den stod på hjemmelavede burgere og jublen fra en meget glad kæreste der havde fået en speciel øl fra carlsberg der IKKE må drikkes men som skal have et særligt skab i vores kommene nye stue..hehe..Wierd

F*ck en fed dag!

Tak fordi i læste med

Fantastisk!  Hvor dejligt dagen blev som den var tænkt og drømt om  Godt gået!  Ville helt sikkert gerne have været med som flue på væggen

Anmeld

1. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ih hvor sød du er. Han er da en heldig en 

Anmeld

1. juni 2011

Mira0911

Hvor er det fedt... Godt han blev glad for det... Stort tillykke med ham... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.