Hvornår hentede i barnevognen hjem.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

misse198

Hej

Hvornår hentede i jeres barnevogn hjem?? før eller efter i havde født?

Jeg er blevet ringet op fra babysam og fik afvide at min barnevogn er kommet hjem. Jeg har termin om 3 dage og tænker at det ville da være fedt at få den hjem og stå, MEN MEN MEN der er så mange skræk historier om det,- noget i ville tage jer af? 

Jeg havde nemlig tænkt at tage den mindste pige ( 4 år) med ud og hente den i dag- store søster er på koloni så det kunne jo være fedt for hende at der skete noget rigtig spændende - Hun glæder sig sådan til at barnevognen kommer hjem for som hun siger - Mor så går der ikke længe før lille bror kommer ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

A&F

Jeg skal hente min om små 14 dage, har termin 6 juli

Anmeld

31. maj 2011

Clisolka

misse1986 skriver:

Hej

Jeg er blevet ringet op fra babysam og fik afvide at min barnevogn er kommet hjem. Jeg har termin om 3 dage og tænker at det ville da være fedt at få den hjem og stå, MEN MEN MEN der er så mange skræk historier om det,- noget i ville tage jer af? 

Jeg havde nemlig tænkt at tage den mindste pige ( 4 år) med ud og hente den i dag- store søster er på koloni så det kunne jo være fedt for hende at der skete noget rigtig spændende - Hun glæder sig sådan til at barnevognen kommer hjem for som hun siger - Mor så går der ikke længe før lille bror kommer ud

Jeg fik den leveret hjem ca. 6 uger før termin  Vi samlede den først da vi var hjemme fra hospitalet 

Anmeld

31. maj 2011

Thereseh

misse1986 skriver:

Hej

Jeg fik min hjem 5-6 uger før min termin. Jeg er ikke overtroisk, så tror bestemt ikke på at det er "farligt" at få den hjem før  Den står fint og pynter ude på vores opgang. 

Anmeld

31. maj 2011

heisamig

Nu har jeg ikke hentet min barnevogn endnu, men jeg henter den når de ringer, som du selv siger. Det var vist omkring en måned før mener jeg de sagde. Glæder mig vildt og inderligt til at få den hjem. Tror ikke på skrækhistorier og overtro

Anmeld

31. maj 2011

otlitrom

Jeg har termin om 3 uger, og vi hentede vognen 1. april ca.. Den står hjemme ved min far, for han vil ikke have vi har den hjemme hos os Det er mest pga. hans overtro, vi går ikke så højt op i det

Vi købte vognen på januarudsalg, og hentede den derfor tidligt. Jeg synes man skal gøre som man har lyst!

Anmeld

31. maj 2011

Valle81

misse1986 skriver:

Hej

Altså,

Jeg har købt brugte barnevogne begge gange, og der er det jo med at hente dem med det samme, så jeg har haft mine hjemme meget tidligt- ca fra jeg har været 3 mdr henne og har ved 3 barn har vi genbrugt den fra 2. barn så den har været her hele tiden:0)

Jeg er slet slet ikke overtroisk og har ALDRIG hørt en skrækhistorie.

Her er alt klart lang tid inden de er kommet til verdenen - alt vasket . sengene redt osv:0)

Christina, som har tre skønne raske og fantastiske unger:0)

Anmeld

31. maj 2011

LinLin

Vi fik den hjem 3 mdr før termin - det var nemlig et sommertilbud som skulle tages med med det samme

Anmeld

31. maj 2011

132319

Skrækhistorier og skrøner skal du ikke koncentrere dig om, det er efter min mening noget pjat ;-)Første gang købte jeg min barnevogn over nettet så den stod hjemme fra jeg var 25 uger henne mener jeg at det var :-) Anden gang hentede vi den efter jeg havde født men det var mest fordi jeg ikke gad at have den til at stå og fylde derhjemme i gangen :-)

Anmeld

31. maj 2011

misse198

Jeg har nemlig os alt det andet klart - tøj, seng mm..

Jeg er heller ikke selv overtroisk som sådan,- ikke hvad barnevogn angår. Men dejligt lige at høre hvad andre mener og syntes om det

Så bliver den hentet i dag, kan mærke at det er det sidste vi mangler inden han kommer til verden- og så skal vi jo heller ikke tænke mere over det , så er alt på plads og så kan han bare komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.