Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carina1977 skriver: Det er altid gode tegn, når blødningen er stoppet Jeg håber på det bedste for jer. jeg kan godt forstå hvis i er meget nervøse lige nu
Det er altid gode tegn, når blødningen er stoppet
Jeg håber på det bedste for jer. jeg kan godt forstå hvis i er meget nervøse lige nu
Tak, ja vi er virkelig nervøse og håber på det bedste.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: er jeg sikker på at jeg har.Det skal jeg have BASTA.Hvornår imorgen skal du scannes søde?
er jeg sikker på at jeg har.Det skal jeg have BASTA.Hvornår imorgen skal du scannes søde?
Vi har fået en tid til middag. Skal nok give en opdate
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Åhhh altså. Håber og ønsker det bedste for Jer Håber inderligt at scanningen i morgen viser at alt er fint. Ihhh, kæmpe krammer herfra!
Åhhh altså. Håber og ønsker det bedste for Jer Håber inderligt at scanningen i morgen viser at alt er fint.
Ihhh, kæmpe krammer herfra!
Tusind tak
Lisbeth1985 skriver: Kan man ikke se det, hvis man tager blodprøver? Jeg tænker, at man kan holde øje med om hcg'en stiger eller falder.. Jeg håber på det bedste
Kan man ikke se det, hvis man tager blodprøver?
Jeg tænker, at man kan holde øje med om hcg'en stiger eller falder..
Jeg håber på det bedste
Det ved jeg ikke, måske, men tænker at det skal gøres over flere dage.
Årh nej søde - hold op hvor jeg krydser alt lige nu Kan slet ikke forstille mig, hvordan du må have det.
Håber alt går godt med scanningen imorgen.
ønskebarn74 skriver: Puha, hvor er det bare hårdt at i skal vente så længe!!!!! Jeg håber at alt er ok!!!! Og at du ser den fineste spire med hjerteblink på skærmen!!!!! Lene
Puha, hvor er det bare hårdt at i skal vente så længe!!!!! Jeg håber at alt er ok!!!! Og at du ser den fineste spire med hjerteblink på skærmen!!!!!
Lene
Tak, det håber jeg også.
Men de siger at det ikke er sikkert de kan se noget i morgen, men det kan jeg ikke forstå. Men nu må vi se hvad de siger i morgen.
nielsen80 skriver: Årh nej søde - hold op hvor jeg krydser alt lige nu Kan slet ikke forstille mig, hvordan du må have det. Håber alt går godt med scanningen imorgen.
Tak
AnneH skriver: Tak, det håber jeg også. Men de siger at det ikke er sikkert de kan se noget i morgen, men det kan jeg ikke forstå. Men nu må vi se hvad de siger i morgen.
JEG TÆNKER PÅ DIG OG !!!!!!
ønskebarn74 skriver: JEG TÆNKER PÅ DIG OG !!!!!! Lene
TAK
for at det ikke er noget!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128