Vægten er der og lidt mere til på mandag skal jeg indlægges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.744 visninger
29 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

B&J

Sååå nu var jeg ved mit sidste læge besøg og NU er den -17,5kg

Jeg er så stolt og er super glad...

og på mandag skal jeg ind og ha en gastric bypass PUHH er så nervøs lige nu går kun og har det i tankerne men heldig vis hjælper min kæreste og søn med at tænke på¨noget andet

KÆMPE SOLSKINDS KRAMMER HER FRA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Ryberg

Hvor er det flot og et kæmpe stort tillykke!!

Håber alt går godt på mandag

Anmeld

31. maj 2011

B&J skriver:

og på mandag skal jeg ind og ha en gastric bypass PUHH er så nervøs lige nu går kun og har det i tankerne men heldig vis hjælper min kæreste og søn med at tænke på¨noget andet

Hold kæft, hvor er det sejt gået!! 

Må jeg være så fræk at spørge om hvad du nu vejer?

Stine og Lisa.

Anmeld

31. maj 2011

B&J

Hold kæft, hvor er det sejt gået!! 

Må jeg være så fræk at spørge om hvad du nu vejer?

Stine og Lisa.

Mange tak

Det må du gerne jeg vejer hele 131,8kg det er rigtig mange kg og glæder mig så meget til et nyt liv frem over

Anmeld

31. maj 2011

B&J

KittyGirl skriver:

Hvor er det flot og et kæmpe stort tillykke!!

Håber alt går godt på mandag

Mange tak og ja håber jeg også alt går godt på mandag

Anmeld

31. maj 2011

B&J skriver:

Mange tak

Det må du gerne jeg vejer hele 131,8kg det er rigtig mange kg og glæder mig så meget til et nyt liv frem over

Det kan godt sq godt forstå!!

Jeg har en veninde og en kammerat der har fået lavet det, og Min veninde har smit 70kg!!  Hun har så også tabt sig lidt for meget, for hun kune ikke spise det mad hun skullle!!

Min kammerat har tabt sig 58kg. og han  er gået en skostørrelse ned..Griner.. Det er altså helt vildt!!

De siger begge to at det er helt fantastisk at kunne gå op af trapperne, uden at holde hvil på vejen, og være totalt forpustet!

Stine og Lisa.

Anmeld

31. maj 2011

B&J

Tilmeldt skriver:

Det kan godt sq godt forstå!!

Jeg har en veninde og en kammerat der har fået lavet det, og Min veninde har smit 70kg!!  Hun har så også tabt sig lidt for meget, for hun kune ikke spise det mad hun skullle!!

Min kammerat har tabt sig 58kg. og han  er gået en skostørrelse ned..Griner.. Det er altså helt vildt!!

De siger begge to at det er helt fantastisk at kunne gå op af trapperne, uden at holde hvil på vejen, og være totalt forpustet!

Stine og Lisa.

Jamen sjovt nok selv om jeg er så stor er jeg faktisk i god form kan gå meget uden at holde pause også trapper men det jeg mangler er at kunne være på arbejde i 7 timer der kan jeg max 5timer med fuld knald på så er jeg færdig i mine ben men glæder så meget og jeg kan klare et fuldtidsjob og jeg ikke kommer ind i nogle risiko for at få sukkersyge for det har jeg heldigvis heller ikke men jeg er kun heldig men nu skal jeg gerne ha smidt 68kg så jeg kommer ned på en alm vægt og håber og tror på jeg kan

Anmeld

31. maj 2011

Clisolka

B&J skriver:

Det er så super sejt gået!  

Pøj pøj med på mandag 

Anmeld

31. maj 2011

B&J

BB78 skriver:

Det er så super sejt gået!  

Pøj pøj med på mandag 

Mange tak hvor er du sød

Anmeld

31. maj 2011

Valle81

B&J skriver:

EJ shit manner - fuck hvor går jeg glip af mange ting herinde efter Arthur er kommet til verdenen:0(

Jeg er online - jo - men får sku aldrig læst eller skrevet ret meget:0

Jeg er da helt gåpet glip af dette kæmpe store skridt i dit liv.

Er du vimmer - sikke et smukt smukt og flot vægttab og jeg ønsker dig alt held og lykke med operationen. Puha det er en større omgang - håber alt går helt glidende og problemfrit.

Kan ikke vente med at læse mere om det og forhåbentlig se lidt før og efter billeder:0)

Kæmpe knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.